2018/12/02

TUTORIAL - Świeca dekoracyjna


Witajcie Kochani :-)



Jak ten czas szybko biegnie, za trzy tygodnie będziemy celebrować Boże Narodzenie  :-) Dzisiaj rozpoczynamy Adwent i oczekiwanie na najpiękniejsze Święta w naszej, polskiej tradycji. 
Z tej okazji przygotowałam bardzo prosty i łatwy kurs na ozdobienie świecy. Liczę na to, że moja propozycja zachęci Was do wykonania czterech podobnych świec - po jednej na każdą kolejną niedzielę Adwentu :-)








ZAPRASZAM:


 Potrzebne materiały:
- biała, duża świeca,
- serwetka z wybranym motywem świątecznym,
- papier do pieczenia,
- dowolne elementy do dekoracji,
- suszarka do włosów, nożyczki
dodatkowo u mnie:
- pistolet z klejem na gorąco 



 Z serwetki wycinam wzory potrzebne do dekoracji świecy
i rozdzielam warstwy, pozostawiając tylko
górną - z nadrukowanym motywem.



 Na powierzchni świecy w pożądanych miejscach
układam wybrane motywy serwetkowe.


 Całą powierzchnię świecy  szczelnie zabezpieczam papierem do pieczenia, 
owijam sznurkiem, by papier dobrze przylegał do ścianki.



Teraz w ruch idzie suszarka do włosów.
Serwetkowy motyw nagrzewam miejsce w miejsce. Robię to ostrożnie i z wyczuciem
by delikatnie roztopić wosk i wtopić w niego cieniutki, papierowy motyw :-)



 Zdejmuję papier do pieczenia i czekam aż rozgrzana powierzchnia 
świecy schłodzi się do temperatury pokojowej.


 Przystępuję do wykonania świątecznej dekoracji.
Oczywiście każdy z Was wykona swoją ozdobę wg własnego zamysłu,
u mnie możecie podglądnąć jedną z wielu propozycji świątecznych :-)


 Postawiłam na naturalność z nutką korzennego aromatu :-)

GOTOWE:


I jeszcze kilka zbliżeń na szczegóły pracy :-)








Mam nadzieję że tak wykonana świeca będzie dla Was inspiracją i motywacją
do stworzenia bardzo klimatycznej ozdoby do swojego domu przed nadejściem Świąt.
To również idealna propozycja świątecznego podarunku lub
piękna dekoracja wigilijnego stołu.
Jeśli pokusicie się o wykonanie podobnej, koniecznie
 zgłoście ją do naszego grudniowego wyzwania lub pozostawcie
link w komentarzu, bardzo chętnie do Was zaglądnę.

Przyjemnego tworzenia :-)


Pozdrawiam cieplutko,
Inka



1 comment:

  1. no rewelacyjnie to wygląda ! robiłam kilka świec w swojej historii ale na udział suszarki nie wpadłam, szkoda, że takiego przyrządu nie posiadam.... no wyszło ŚWIETNIE Inko :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...