2018/12/30

NOWE PROJEKTANTKI - DT DIY

Dziś poznacie nasze dwie projektantki,
które właśnie dołączyły do naszego zespołu DIY. 

Jednocześnie chciałabym serdecznie podziękować wszystkim, którzy zgłosili swoje kandydatury do naszego naboru projektantów.
 Bardzo Wam dziękuje za zainteresowanie i zapraszam ponownie za 6 miesięcy  ;) 

A teraz poznajcie nasze nowe koleżanki, które
będą się dzieliły tutaj z Wami swimi tutorialami,
pomysłami i inspiracjami. 

Poznajcie zatem Annę i Izabelę.  

***
Witam Wszystkich serdecznie.
Na imię mam Anna i prowadzę od ponad 5 lat bloga  Ręczne Robótki Anny pod adresem  https://iwanna59.blogspot.com/.  
Prywatnie pracownik biurowy przed emeryturą, żona i  mama dwójki dorosłych dzieci. 
Rękodziełem zajmuję się od ponad 40 lat. Kiedyś były to głównie druty, później trochę szycia, głównie dla dzieci.  
 "Bum" rękodzielniczy wystartował u mnie jak dzieci poszły na studia i jakoś tak za dużo czasu wolnego mi się zrobiło.  Teraz mogę śmiało powiedzieć , że mam "robótkowe ADHD".
 Nie potrafię na dłużej poświęcić się jednej technice, ciągle próbuję czegoś nowego.  Była już wiklina papierowa, papierowe kwiaty z krepiny, był decoupage, quilling, szycie, szydełko.  Próbowałam swoich sił w tworzeniu z koralików i makramie ,  nie obcy mi jest haft matematyczny. Ostatnio najwięcej czasu poświęcam na haft krzyżykowy w formach użytkowych  -  robię sporo kartek z haftem, szyję poduszki, czasem wpadnie też jakiś obrazek . Bardzo lubię też wyszywać zakładki, ozdabiać haftem pudełka.  Staram się aby to co tworzę miało praktyczne zastosowanie. Nie lubię robić do tzw. szuflady jak również bibelotów, które niczemu nie służą. Mam nadzieję, że podołam nowemu wyzwaniu jakim jest przejście na "drugą stronę lustra" . 

Dziękuję dziewczynom za przyjęcie mnie do DT i mam nadzieję, że podałam nowemu wyzwaniu.

***



Z tej strony Iza z Retro Wariacji, jestem postrzelona na punkcie wszelkiej maści rękodzieła. Co jakiś czas odkrywam technikę, w której się zatracam, a ostatnio mą ulubioną techniką jest scrapbooking, ale uwielbiam też szyć, decoupage-ować, malować akwarelami... Moim ulubionym stylem jest jak mówi sam pseudonim -  retro, vintage i wszystko co postarzane. Mam nadzieję, że moje kreatywne wariacje przypadną Wam do gustu, a ze swej strony na pewno dołożę wszelkich starań, aby tak było :). Jeśli poczuliście się zainteresowani moją autoprezentacją to zapraszam także na mego bloga: retrowariacje.blogspot.com gdzie znajdziecie większą próbkę mojej twórczości.

***

Dziewczyny,
życzymy Wam samych sukcesów
i czekamy na Wasze fantastyczne instrukcje - zrób to sam!


9 comments:

  1. O jakie zmiany. Anię znam bardzo dobrze i zdecydowanie popieram wybór, będzie się działo. Izę chętnie poznam. Trzymam kciuki za dobrą współpracę i ciekawe wyzwania na Waszym blogu :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Justynko za miłe słowa, mam nadzieję,że sprawdzę się w tej roli.

      Delete
  2. Super :))) Dziewczyny jestem już ciekawa Waszych pomysłów :)) Pozdrawiam serdecznie i gratuluję!!:))

    ReplyDelete
  3. Super, gratuluje Wam dziewczyny i już czekam co też dla nas wymyślicie? :)

    ReplyDelete
  4. Cóż za niespodzianka Aniu, Brawo TY:-) Nowym projektantkom, życzę mnóstwa fajnych pomysłów i czekam na to nowe;-) Całemu DT przesyłam życzenia wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku:-)

    ReplyDelete
  5. Anię znam, podziwiam. A Ize chętnie poznam. Ojj będzie się działo!!

    ReplyDelete
  6. no no no, niespodzianki z nastaniem nowego roku :) serdecznie gratuluję Dziewczynom i czekam na Wasze pomysły :)

    ReplyDelete
  7. Jaka miła niespodzianka, bardzo trafny wybór.:) Gratulacje dziewczyny.:)

    ReplyDelete
  8. Moje gratulacje dla Aniu którą znam,a o Izie chętnie poczytam :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...