2019/05/10

PAPIEROWO / cykl pod patronatem ITD COLLECTION / Kartka dla taty

Witajcie / Hi everyone,

dzisiaj chciałabym Was zachęcić do zrobienia kartki dla taty.
Zapraszam na VIDEO - TUTORIAL.

Today  I would like to invite you to create card for Dad. 
I prepared for you VIDEO-TUTORIAL to show you how to make it this card below.

 Serdecznie zapraszam!

Do wykonania kartki męskiej dla taty potrzebujemy:
- klej typu "magic" / glue
- nożyczki scissors
- papier scrapowy / scrap paper (ja użyłam papierów ITD Collection Old cars) 
- baza kwadratowa 15x15cm )
- tekturka / cardboard
- czarne gesso lub czarna farba akrylowa / white gesso or white acrylic paint
- zielona i niebieska farba metaliczna,
- mikrokulki.

Moja kartka dla taty wygląda tak.
My card looks like this.





Zapraszam na video-tutorial.
Let's see the video. 


***
Na Wasze kartki dla taty czekamy do 30 maja 2019 r.
Zatem do dzieła!
Linkujcie je poniżej,
z przyjemnością Was odwiedzę i zobaczę co Wy stworzyłyście z papieru!
Pamiętajcie żeby umieścić banerek naszej zabawy we wpisie jak i wkleić odnośnik tutaj do zabawy.  

We are waiting for your beautiful man's cards until 30th of May, 2019.
So let's do it! Link them below,
I will gladly visit you and see what you have created for your Dad!

***

Sponsorem tego cyklu jest ITD Collection 
a nagrodą za MIEJSCE I - jest 
bon o wartości 50zł na zakupy w sklepie
The sponsor of this series is ITD Collection
and the prize for THE WINNER - is
voucher worth PLN 50 for shopping in the store



ZAPRASZAM do wspólnej zabawy.
Join us and have fun together.

Na koniec chciałam się z Wami jeszcze pożegnać.
Jest to mój ostatni wpis, w którym występuję jako członek DT DIY.
Bardzo dziękuję Magdalenie i całemu zespołowi DIY za wspólnie spędzony czas i możliwość bycia w takim twórczym gronie.
Wam kochani czytelnicy dziękuję za komentarze i za Wasz udział w wyzwaniach.
Dziękuję z całego serca Wam wszsytkim.
Z tego miejsca dziękuję Dance M., która brała udział w prawie każdym wyzwaniu Papierowo - dla Ciebie Danusiu przygotowałam niespodziankę, która wkrótce do Ciebie dotrze.
Do zobaczenia, gdzieś w blogosferze!



***

|| FACEBOOK ||  INSTAGRAM ||  PINTEREST ||

***
Kochani, ponieważ korzystamy z innego narzędzia do linkowania niż wcześniej - to tutaj przygotowałam dla Was krótką instrukcje:






Mam nadzieję że wszystko jest jasne, w razie czego piszcie i pytajcie w komentarzu. 
***





8 comments:

  1. Ula świetna kartka, super filmik i świetna inspiracja. Męskie kartki zawsze są problemem.
    Dziękuje za współpracę na blogu DIY i za wiedzę jaką mi przekazałaś. Życzę Ci wszystkiego dobrego w nowych zadaniach. Powodzenia
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Aniu za wszystko, za każde dobre słowo, za to, że jesteś.

      Delete
  2. Super, kartka w męskim stylu to wyzwanie.. ale pokazałaś nam jak świetnie sobie z nią można poradzić. Dziękuje Ula za współpracę z blogiem DIY, życzę Ci pomyślności w dążeniu do celu i do zobaczenia gdzieś z blogowym świecie. Trzymaj się!

    ReplyDelete
  3. No widzisz, gdybym nie odłożyła postu z kartką dla taty do przeczytania na potem nie byłabym zaskoczona niespodzianką ... oj, sprawiłaś mi Uleńko ogromną niespodziankę. Dziękuję :)
    Tata już dawno nie żyje ale kartka jest męska (a takowych to ja nie bardzo potrafię) zrobię więc dla jednego z moich synów. Podoba mi się Twoja kartka (ma trybiki a takowe to ja bardzo lubię).
    Zaskoczyłaś mnie swoim odejściem, przykro mi. Zawsze czekałam na Twoje papierowe prace (mam do nadrobienia ,,serce,,). Jak to mówią ,,jedno się kończy, drugie zaczyna,,. Powodzenia w tym co teraz będziesz robić. Dziękuję za to czego od Ciebie się nauczyłam (i jeszcze nauczę) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danusiu cieszę się, że Cię zaskoczyłam ;) Zaskoczenia bywają miłe :) Cykl będzie kontynuowany przez inną osobę, więc nie ma przeszkód, żebyś uczestniczyła i bawiła się nadal :) Do zobaczenia :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...