2020/07/11

TUTORIAL- Ozdoba z tamborka/ Hoop decoration

STOPIEŃ TRUDNOŚCI / LEVEL : ŚREDNI / MEDIUM

WITAM!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać  jak można zrobić ozdobę z czegoś, czego już nie używamy. W moim przypadku jest to tamborek, którego nie miałam w rękach od 4 lat.... aż do dziś.
Zrobiłam z niego kwiatową  zawieszkę na ścianę.

HELLO!
Today I would like to show you how you can make a decoration out of something we no longer use. In my case it is a hoop that I haven't had in my hands for 4 years..... until today. I made it a floral wall ornament.





Do tego projektu użyłam:

- Drewnianego tamborka 
- białego sznurka
- koronki i perełki
- białej farby kresowej
- tekturki okno 
- sztucznych kwiatków 
- mchu 
- mgiełek i wosków w kolorach różowym i brązowym 
- elementów  dekoracyjnych: perełki, metalowe ozdoby aby wypełnić kompozycję kwiatową , ptaszki z lekkiej masy
- napis 
- wstążki  do zawieszenie 


For this project I used:


- Wooden hoop
- white string
- lace and pearls 
- white chalky paint
- chipboard  window
- artificial flowers
- moss
- mists and waxes in pink and brown colours 
- decorative elements: pearls, metal decorations to fill the floral composition, birds from light clay
- sentimemt 
- ribbon to hang


Opis krok po kroku :

Mniejsze kółko owinęłam białym sznurkiem,  nałożyłam większe kółko i dopasowałam. Obręcz pomalowałam białą kredową farbą, ale nie pokryłam dokładnie tylko tak paćkałam półsuchym pędzelkiem   

Step by step description:

I wrapped a smaller circle with a white string, put on a larger circle and fitted it. I painted the hoop with white chalky paint, but not cover it all just tap it a semi-dry brush

Obręcz ozdobiłam perełkami ,a na dole dodałam koronkę ze zwisającymi elementami, która nada kółku lekkości, ale też będzie jego przedłużeniem.

I decorated the hoop with pearls, and at the bottom I added a lace with hanging elements, which will give the lightness, but also will be its extension.


Całość spryskałam mgiełkami (różową i brązową) tak by pasowały kolorystycznie  do kwiatków.
 Na dole i po lewej  stronie przykleiłam mech  za pomocą gorącego kleju ,a na jego wierzchu pobrudziłam go białą  farbą, również półsuchym pędzlem. Do mchu przykleiłam kwiatki 

I sprayed all with the mists (pink and brown) so they will match the flowers.

At the bottom and on the left side l I glued the moss with the glue gun and top of it stained it with white paint, also with a semi-dry brush. I attached flowers to the moss.





Okienko z tekturki pokolorowałam dwoma woskami ,czerwonym i brązowym z efektem postarzania tzw antycznym i podkleiłam na papier ,aby miało ono tło.
Wraz z napisem dodałam do kompozycji kwiatowej. Na końcu dodałam  złote pręciki, metalową zawieszkę , perełki,  i wstążkę do zawieszenia .

The chipboard window  was colored with two waxes, red and brown, with the effect of antique style and glued onto the paper so that it had a background. Along with the sentiment I added to the floral composition. Finally, I added gold stamens, a metal pendant, pearls, and a ribbon to hang.




Dekoracja gotowa!
Mam nadzieje,że tutorial Wam się  podobał.
Dziękuję  za Wasze odwiedziny i komentarze.
The decoration is ready!
I hope you enjoyed the tutorial.
Thank you for your visits and comments.

DT DIY JULIA

7 comments:

  1. Ekstra! Normalnie żałuję, że nie mam w domu tamborka ;)

    ReplyDelete
  2. Fajny po pomysł na wykorzystanie tamborka, wygląda prawie jak łapacz snów.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje, początkowo nawet myślałam żeby zrobić łapacz snów 😊

      Delete
  3. Prześliczna ozdoba i bardzo przemyślana! Gratuluję pomysłowości :)

    ReplyDelete
  4. Też jestem za tym żeby nie wyrzucać starych rzeczy. Można je tak pięknie ozdobić. Świetny ten tamborek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo, ja muszę przyznać że mam problem z wyrzucaniem starych rzeczy ale w dobrym stanie, bo mi zwyczajnie ich szkoda 🙈

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...