2020/07/08

#7 CAL2020 - CYKLICZNE SZYDEŁKO / ROCZNY KOCYK POGODOWY - lipiec / cykl pod patronatem KOKONKI.pl

Witajcie Kochani.

Tak szybko ten czas biegnie,
że nawet nie wiem kiedy zleciał mi ostatni miesiąc. 

Mamy już za sobą półrocze 
- czyli połowa naszych kocyków jest gotowa!!!

BRAWO dla wszystkich uczestniczek naszej zabawy! 
Jesteście niesamowite!!! 




Tutaj tylko przypomnienie zasad naszej zabawy  >>POSTU tutaj<<.

***
A teraz nasze podsumowanie ostatniego miesiąca.

***

MAGDALENA
U mnie w ostatnim miesiącu jakoś zwolniło.. 
niestety, ale nie mam połączonych kwadratów,
a i napotkałam małe przeszkody po drodze. 
Po pierwsze skończyła mi się włóczka (czarna i zielona) i nigdzie nie mogłam jej zakupić. Odkąd się zaczęła pandemia i pozamykali mi tu sklepy, zakaz wychodzenia itp. to nie byłam w stanie wyjść i jej sobie kupić, a jak już mogłam i dotarłam do sklepu to zastałam pustą półkę :( i ani jednej włóczki.. 
no a zamawiać online to nie bardzo też miałam jak, bo nie wiem czy dobrałabym taki kolor.. 
Choć ostatecznie zamówiłam online to do dnia dzisiejszego jeszcze jej nie dostałam.. wiec nie wiem czy ją zatrzymali na kwarantannie? czy co się stało :) 
Wciąż czekam... Wiec mój kocyk będzie uzupełniony później.. 




***
BOGUMIŁA

U mnie też troszkę wolno szło w tym miesiącu. Zebrało się na to wiele spraw związanych z powrotem  terapeutów do nauczania stacjonarnego oraz moimi egzaminami. I tak to właśnie zabrakło trochę czasu na obrobienie ostatniego miesiąca kolorkiem czarnym. Zeszły miesiąc oczywiście uzupełniłam tak jak obiecałam. Od teraz będę miała więcej czasu na nadrobienie zaległości. Zamierzam bowiem czas wakacyjny poświecić na szydełko i włóczkę, o którą czasami muszę toczyć walkę. :). Jakby tego wszystkiego było mało nawet ze zrobieniem zdjęcia miałam wyjątkowy problem, co zobaczycie na jednym ze zdjęć.  Gdy prawie udało mi się ułożyć wszystkie elementy na podłodze, a już zaczynała się gonitwa, bo zabawa na kocyku jest najfajniejsza. :) 




***

Partonem oraz sponsorem naszego cyklu jest sklep KOKONKI.pl





Ci, którzy ukończą kocyk rozpoczynając go razem z nami 
i pokazując nam swoje postępy 
otrzymają od naszego sponsora:

- dla osoby która będzie z nami się bawiła przez cały rok i zostanie przez Nas wyróżniona

bon o wartości 200 zł na zakupy włóczek. 
(warunek - pokaże nam postępy z każdego miesiąca) 

- dla wszystkich osób które wytrwają z nami do końca i zrobią swój kocyk, nasz sponsor KOKONKI.pl przekaże:

bon o wartości 50 zł na zakupy w sklepie. 
(warunek - pokaże nam postępy z przynajmniej 8 miesięcy - czyli np. niekoniecznie comiesięczne wpisy - bo można opuścić 4 z 12)

A jeśli potrzebujecie materiałów na Wasze kocyki to możecie je zakupić w sklepie www.kokonki.pl 

z 10% rabatem. 

Wystarczy że do nas napiszecie na @,

a wyślemy Wam kody rabatowe! 

uzyskacie wówczas zniżkę na włóczki

jednokolorowe * 
- włóczki ombre i kolorowe *
(Kod rabatowy można użyć tylko jeden raz w miesiącu dla zalogowanych użytkowników) 

 ZAPRASZAMY DO WSPÓLNEJ ZABAWY!

***

No to teraz zobaczmy Wasze postępy z poprzedniego miesiąca ;)

stan kocyka na 9 czerwca 2020

CZARNA DAMA
stan kocyka z dnia 8 czerwca 2020

stan zakładki z dnia 8 czerwca 2020

stan kocyka na dzień 8 czerwca 2020

stan kocyka na dzień 22 czerwiec 2020



Akrimeks
stan kocyka za czerwiec
brak


Mięta
stan kocyka na 8 czerwiec 2020



SmaszKa made
stan kocyka na 7 lipiec 2020


***

Życzymy Wam powodzenia
no i szydełka w dłoń!


Pokażcie nam o ile powiększyły się Wasze kocyki od ostatniego razu? 

Do dzieła! 

Linkujcie Wasze postępy poniżej! 

Linky Tools otwarte jest przez cały miesiąc, więc spokojnie możecie nadrobić Wasze postępy w dzierganiu kocyków i pochwalić się nimi tutaj. 
Macie cały miesiąc na linkowanie!
Czekamy na Wasze kocyki!

***


6 comments:

  1. Zaistniał chyba jakiś błąd. Ja w czerwcu podlinkowałam mój kocyk i widzę jego fotkę.Byłam druga w kolejności. Ja widzę sześć podlinkowanych prac w czerwcu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No i znów jakiś trol nam się wkradł, dziękujemy za informacje i przepraszamy za pomyłkę. Już wszystko naprawione.

      Delete
  2. świetne wszystkie kocyki ale niezmiennie kocyk Bogusi u mnie na pierwszym miejscu.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Nie takie przeszkody pokonacie, niedługo będziemy cieszyć swoje oczy skończonymi kocykami!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...