2017/12/14

#44 CYKLICZNE SZEDEŁKO - Podsumowanie listopada / Dowolny projekt świąteczny

Witajcie Kochane uczestniczki zabawy Cyklicznego Szydełka! 

Musicie mi wybaczyć, ale niestety na dziś nic nie przygotowałam :( a to wszystko z powodu tej świątecznej gorączki.
Wiem wiem, to żadna wymówka jednak naprawde miałam bardzo ciężki miesiąc i to z powodów troche osobistych i zdrowotnych, ale obiecuje Wam, że w styczniu będzie na 100% - już w sumie nad tym pomalutku pracuje ;) (co prawda jeszcze w głowie ;) ale plan już mam). 
Tak więc w tym miesiącu odpoczywacie... 
ale jeśli coś udało się Wam zrobić zwłaszcza świątecznego, to z przyjemnością chciałabym to zobaczyć, odwiedzić Was i "zaglądnąć Wam przez ramię" co tam sobie dłubiecie!
Dlatego pochwalcie się proszę pozostawiając link do tego co tam zmajstrowałyście w tym miesiącu. Żaba będzie otwarta tyle samo czasu co trwał by cykl zajęć Cyklicznego Szydełka - czyli do 04/I/2018. 



Oczywiście spośród pozostawionych tutaj linków,
również wybiorę projekt miesiąca!
Tak że linkujcie wszystkie wasze szydełkowe prace, które powstaną w tym czasie. 
(żaba na samym dole wpisu) 



***
A teraz przedźmy do posdumowania projektu z zeszłego miesiąca.

Bardzo się cieszę, że spodobał Wam się wzór świeczników-lampioników, mam nadzieję że będą ozdabiały Wasze stoły, nie tylko w tym świątecznym okresie, ale i na codzień. 
Zrobiłyście naprawde piękne ubranka na słoiczki :) 

Zgodnie z nową zasadą naszej zabawy spośród wszystkich zgłoszonych projektów wybrałam "BLIŹNIAKA" - czyli pracę która najbardziej była zbliżona do wykonanej przezemnie. 

I tak oto naszym "bliźniakiem" jest praca wykonana przez Czarną Damę

Serdecznie Ci gratulujemy!
Oto banerek do kolekcji dla Ciebie.


Pisałam wcześniej również o nagrodzie.... 
No wiec już Wam piszę co to będzie. 

Tym razem jest o co walczyć,
bo będzie to BON o wartości 30zł.
na zakupy do wykorzystania w dowolnie wybranym przez Was sklepie jednego z naszych aktualnych sponsorów z listy poniżej
Sklep do ustalenia w czasie odbioru nagrody.

*******
Nasi aktualni sponsorzy:

------------------------------------------------------

miejsce na LOGO sponsorów! 

------------------------------------------------------



*******

Osoba która otrzyma 4x"bliźniacze" wyróżnienia - otrzyma odemnie właśnie taką nagrodę. 


A zatem zachęcam Was do brania udziału w zabawie!

 ***


9 comments:

  1. Gratulacje dla Lidzi . Luźny temat na grudzień nawet mi spasował bo coś tam mam w zanadrzu :-)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo się cieszę że temat Ci pasuje, czekam zatem na Twoją pracę :)

      Delete
  2. Bardzo dziękuję za wyróżnienie mojej pracy i piękny banerek :)
    Wcale się nie dziwię, że nie miałaś czasu, grudzień jest gorącym okresem dla wszystkich, więc to jest zrozumiałe. A taki luźny temat to fajna sprawa, na pewno coś tam każda z nas znajdzie, żeby tu pokazać :) Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gratuluje serdecznie i mam nadzieję że dołączysz do naszej zabawy i w tym wydaniu. Zapraszam serdecznie i dziękuje za zrozumienie.
      Pozdrawiam

      Delete
  3. Gratulacje dla Lidzi :0 u mnie też coś szydełkowoego świątecznego się znajdzie :)

    ReplyDelete
  4. Serdecznie gratuluję i życzę wszystkim powodzenia! :)

    ReplyDelete
  5. Gratulacje dla Lidki :)
    Czy ta dowolna praca musi być w 100% szydełkowa? Czy można zgłosić dekorację, w której użyty jest element zrobiony na szydełku?

    ReplyDelete
  6. Rewelacyjny pomysł! A właśnie szukałam czegoś oryginalnego żeby zrobić do swojego nowego mieszkania! Nawet myślałam o czymś z wełny, bo trafiłam na rewelacyjną stronkę http://welnabawelna.pl/wloczki-z-moheru gdzie mają bardzo duży wybór różnych rodzajów włóczek!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...