2017/12/08

TUTORIAL - Bombka z piórkami

Witam wszystkich serdecznie :)
Dzisiaj pokażę jak wykonać bardzo prostą dekorację na choinkę. Tak jak widać na zdjęciu poniżej nic skomplikowanego. Prosta i efektowna bombka na choinkę.

Chciałabym jeszcze wspomnieć że jest to mój ostatni post na łamach bloga DIY czyli zrób to sam. Była to bardzo ciężka decyzja ale trzeba mierzyć siły na zamiary. Mam nadzieję że w przyszłości jeszcze będę miała zaszczyt współpracować z zespołem DIY. 
Wróćmy jednak do tutorialu...



Do wykonania potrzebne nam będą:
  • przezroczysta bombka,
  • pióra,
  • wstążka,
Najpierw delikatnie wyjmujemy z bombki zawleczkę.



Następie wkładamy do środka kilka piór.


Wkładamy zawleczkę z powrotem i zawiązujemy kokardkę.


I koniec, bombka skończona. Wystarczy powiesić ją na naszą choinkę.




Dziękuję wszystkim, którzy spędzili chociaż kilka minut na czytaniu moich postów.
Również dziękuję całemu zespołowi DIY, praca z tak utalentowanymi osobami była wspaniałą przygodą.
Życzę Wszystkim wiele wiary w siebie i w swoje umiejętności.
Pamiętajcie marzenia się spełniają.

Pozdrawiam Ola




4 comments:

  1. bardzo ładnę są takie bomki , ja ostatni zakupiłam takowe ;)

    ReplyDelete
  2. zrobiłam w zeszłym roku coś podobnego ale w akrylowej bombce, jednak co szklana to szklana

    ReplyDelete
  3. Fajnie sie prezentują:)
    Zycze powodzenia i dzieki za swietne tutoriale:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...