2020/06/01

#56 WYZWANIE - DOM

DOM
"przystosowane przez człowieka pod względem konstrukcyjnym i użytkowym miejsce przeznaczone do celów
mieszkalnych"
.



W dzisiejszym wyzwaniu zapraszamy Was do pokazania prac,

które kojarzą się z domem jako formą, kształtem oraz takich użytkowych,  które nam ten DOM wypełniają.




***
Zobaczcie jakie propozycje ma nasz zespół :

Paulina z MaloMalo.pl stworzyła fantastyczny mixmediowy wieszak pełen uroczych maleńkich przedmiotów jakie znajdziemy praktycznie w każdym domu ;) 



***
Karola wykonała breloczek do kluczy w kształcie domku


***
Shylaa do swojej karteczki dodała własnoręcznie wycięte domki


***
Agnieszka-Przestrzeń Twórcza stworzyła przepiękną ramkę z sentencją o domu.



***

Julia pokazała nam domek w komplecie z breloczkami do kluczy dla niej i dla niego



***
Kwiatkosia oczarowała nas swoim albumem- składaczkiem 
w kształcie domku, dla nowo narodzonego dzieciątka



***

Margaretka Papierowa  stworzyła sercową zawieszkę -ozdobę z okienkiem i miejscem na zawieszenie kluczyka



***

Majalena wyszydełkowała śliczny mały biały domek





***
Bogumiła stworzyła domek leśnej wróżki



***

 Nasza Gościnna Projektantka KartOlki stworzyła takie karty ATC, oraz kartke:



***
a nasza Druga Gościnna Projektantka HaMaLi taką kartkę z okienkiem:



***

Teraz kolej na Was.
Pokażcie jakie przedmioty zdobią Wasz dom, mają jego kształt.

Dla zwycięzcy naszego wyzwania mamy wspaniałe nagrody :


I miejsce

- banerek z wyróżnieniem gotowy do zamieszczenia na własnym blogu;
- kolekcje papierów Ever Dream przygotowaną przez naszego głównego sponsora Altair Art 

Our Sponsor for this Challenge is Altair Art
The winner will receive a paper pack from the sponsor.






II miejsce


- banerek z wyróżnieniem gotowy do zamieszczenia na własnym blogu;
- nagroda od DIY



III miejsce

- banerek z wyróżnieniem gotowy do zamieszczenia na własnym blogu;
- bon rabatowy na zakupy w sklepie KOKONKI.PL
- bon rabatowy na zakupy w sklepie ELEMENCIKI.PL 







***

Zapraszamy do wspólnej zabawy.

Czas na zgłoszenie projektów do 30 czerwca




17 comments:

  1. Jakie piękne są te Wasze inspiracje, zachwyciłam się nimi wszystkimi, co do jednej. Ale moje serce głównie skradły domki Majaleny i Bogusi :)

    ReplyDelete
  2. Genialny temat.
    Już zaczynam kombinować

    ReplyDelete
  3. Piekne inspiracje! Zaintrygował mnie szczególnie ten domeczek, zawieszka na klucze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bogusiu, bardzo dziekuje za pochwale, ale tak jak myslalam, nie mam szans na nagrode, osobom nowym, nieznanyn rzadko kiedy spadnie jakas nagroda, wsrod zwyciezcow widze ciagle i te same nazwiska, szkoda

      Delete
    2. Isy??? Bogusława chyba miała na myśli INSPIRACJE DT, a nie prace uczestników.. A tu chodziło o pracę Julii- zwłaszcza że jej komentarz pojawił się 1 czerwca, zanim jeszcze zgłosiłaś prace. A co masz na mysli piszac że te same nazwiska wygrywają. Bo ja sobie nie przypominam żeby na DIY,dwa 3 a nawet 4x pod rząd wygrywały te same osoby...🤔 nawet przez ostatnie pol roku..🙄
      A przy wyróżnieniu jest brane pod uwagę wiele czynników i pomimo Twojej pięknej pracy to były i takie które zdobyły więcej punktów..
      W razie potrzeby mogę przedstawić wyniki głosowania i ocen naszego DT.

      Delete
    3. Hallo Majalena, juz wyjasniam temat tych samych nazwisk. Tak jak wspomnialam osobom "obcym" bardzo rzadko dostaje sie jakies wyroznienie, ale nie chodzilo mi tylko o blog DIY, ale tez o mnostwo innych(ok.15) Sledzac wyniki wyzwan przez ostatnie 8 miesiecy, stwierdzilam, ze na tych 15 blogach wsrod zwyciezcow widze bardzo czesto te same nazwiska. Nie ulega watpliwosci, ze sa to bardzo kreatywne osoby, ktorych prace od razu rzucaja sie w oczy, nie mniej jednak taka sytuacja doprowadza osoby poczatkujace w wyzwaniach do zniechecenia.Mam nadzieje, ze rozumiesz, co mialam na mysli, nie chodzilo mi o podwazanie waszego glosowania. Pozdrawiam

      Delete
    4. Rozumiem, ale tutaj na DIY, nie ma to znaczenia czy ktoś jest znany czy nowy czy początkujący, bo każdy ma takie same szansę i kładę na to główny nacisk. Mamy wewnętrzny regulamin którego się trzymamy a każda osoba zgłaszając prace ma szansę bez względu na to czy jest to jej pierwsza praca zgłoszona czy doświadczona blogerka. Nie ukrywam że wyróżniamy osoby które mają talent i ich prace się wyróżniają, ale doceniamy każda prace która jest zgłoszona i bierze udział w zabawie.
      Powiem Ci tylko tyle że im więcej prac będziesz tworzyć i zgłaszać na zabawy w końcu się uda. Ja też tam miałam jak zaczynałam ponad 10 lat temu.. na poczatku nic, ale budujac relacje z dziewczynami, odwiedzajac ich blogi, komentujac, podgladajac ich prace nauczyłam sie tworzyc takie, ktore zostaly w koncu docenione. Byłam na chwile na fali.. a potem znow nic.. ale to dlatego że zwolnilam i ograniczylam udział w ZABAWACH.
      Próbuj a na pewno się w końcu uda. Trzymam kciuki i życzę Ci powodzenia.
      I zapraszam do naszych innych zabaw- INSPIRACJE, LINKOWE PARTY , MAPKI .. Tak zawsze wyróżniamy przeróżne osoby, które czasami rzadko są doceniane w blogosferze A tworzą piękne prace.
      Pozdrawiam serdecznie DT DIY Team leader Magdalena

      Delete
    5. Bardzo mnie podbudowalas, dziekuje, bede dalej dzialac "tworczo", ostatnio nekaly mnie watpliwosci co do moich prac. Z tego co piszesz, rozumie, ze nalezaloby byc aktywniejszym na blogach, czego do tej pory nie robilam. Tworzenie ma sprawiac przyjemnosc a wyzwania bede traktowac jako dobra zabawe, serdecznie pozdrawiam:)

      Delete
    6. No i to właśnie chodzi. ŻYCZĘ Ci powodzenia. Pozdrowionka 😊

      Delete
  4. Piękne inspiracje, szkoda mi bo wczoraj w nocy wstawiłam pod tą na wyzwania, który widzę pasowalby idealnie do tego. Bardzo fajny temat, pozdrawiam.

    ReplyDelete
  5. Oooo ciekawy temat 😍
    Wszystkie Wasze prace są Extra, wieszaczek mixmediowy BomBa, drugi również FANTASTYCZNy, breloczek uroczy, karteczki i rameczka ŚLICZNE,
    upleciony domek 😉 i domek wrozki Cudny

    Mój domek rośnie 🏠i jestem szczęśliwa że moje kolejne marzenie się realizuje.


    A co do kart ATC kochane moje Talent-ciary, umyslilam sobie nie dawno😂🙃 że chcę mieć kolekcje kart ATC od WAS wszystkich, żeby mieć WASZ podpis, autograf, odcisk🙃 jeśli któryś by chciał, miał chęć i zaszczycić mnie swoją kartą... Napisz mi na e-mail chikaretta@poczta.fm albo na FB albo na blogu😂
    Pozdrawiam 😘

    ReplyDelete
  6. Fantastyczne prace, jaka różnorodność :) Moje serducho skradła praca Agnieszki - domek z cytatem :)

    ReplyDelete
  7. Świetny temat i extra inspiracje, mnie szczególnie wpadł w oko pierwszy wieszak i album kwiatkosi. Brawo Wy !! Coś się może zrobi na to wyzywanie :-)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. Ależ fajny temat, szkoda ze u mnie mało czasu, bo mam do zrobienia projekt domku ale to odległa przyszlosc niestety .... Moze cos innego podrzuce :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...