2020/06/22

HAFT - na ubraniach

Witajcie Kochani

Zdarzyło się Wam kiedyś że na ulubionych spodniach
czy podkoszulce zrobiła się dziurka,
albo plamka która nie chciała zejść? 
No i co tu teraz zrobić..?

No właśnie jest na to bardzo fajny sposób
który z pewnością się Wam spodoba. 



Jeśli choć troszkę masz zdolności w posługiwaniu się igłą i nićmi to takie cuda nie powinny być dla Ciebie problemem. 
A jeśli uczyłaś się razem z nami z poprzednich zajęć różnych wzorów i rodzajów haftu to tym bardziej poradzisz sobie z takimi dekoracjami. 

W dzisiejszym wpisie chciałabym Wam pokazać kilka ciekawych inspiracji haftów jakich możecie użyć do dekoracji bądź zamaskowania niechcianych elementów. 

A zatem korzystajcie :) 
i pamiętajcie że haftować można na wszystkim... 
w co tylko uda się Wam wbić igłę :) 

ŹRÓDŁO

ŻRÓDŁO
ŹRÓDŁO
ŹRÓDŁO
ŹRÓDŁO
ŹRÓDŁO
ŹRÓDŁO
ŹRÓDŁO
ŹRÓDŁO
ŹRÓDŁO
ŹRÓDŁO
ŹRÓDŁO

ŹRÓDŁO
ŹRÓDŁO
ŹRÓDŁO

Dajcie nam znać jeśli udało się Wam już wykorzystać haft w taki sposób. 
Podlinkujcie swoje prace z haftem artystycznym na ubraniach
 a z przyjemnością Was odwiedzimy!

Pozdrawiam Was serdecznie
Magdalena 


***


13 comments:

  1. Jakie super hafty na tych ubraniach. Jeszcze nigdy nie próbowałam tego robić, ale kto wie... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za mną też chodzą już od jakieś czasu.. więc chyba się w końcu za to zabiorę. A strasznie podobają mi się te wyrastające kwiatuszki z kieszonek..

      Delete
  2. Zajęło mi komentarz z powodu braku internetu 😂

    ReplyDelete
  3. Ale to z wrażenia ,że czytasz mi w myślach. Skończyłam przed chwilą oglądać inspirację na ten temat, ponieważ znajoma poprosiła mnie o haft na katanie, nie umiem się zdecydować na wzór za duzo mozliwosci ha ha.
    Cieszę się,że reklamujecie ten rodzaj zdobienia ubrań. Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo sie cieszę że Ci podobają. Pochwal się koniecznie haftowaną latają. Pozdrawiam.

      Delete
  4. Zapomniałam dodać, że zgadzam się z Tobą, że można haftowac na wszystkim w co da się wbić igle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. no trafne okreslenie..
      Ja to widzialam juz nawet haft na liściach. Sztuka dla sztuki.. ❤

      Delete
    2. Lubie czasem zrobić coś szalonego nie zawsze praktycznego, ale tylko dlatego, że sie da!
      Na pewno sie pochwalę, jak coś zrobię..wlasnie patrzyłam na moje spodnie nieco przetarte na kolanach...możliwe, że zaczenę od nich :)

      Delete
  5. Te kwiaty wystające z kieszonek na bluzkach to coś cudownego! Wspaniały pomysł :) Uwielbiam haft na ubraniach. Muszę kiedyś się zainspirować i spróbować :)

    ReplyDelete
  6. Madziu świetny pomysł, świetne inspiracje, muszę koniecznie kiedyś spróbować.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...