2020/10/14

BIŻUTERIA / TUTORIAL - naszyjnik z koralików ceramicznych

 POZIOM TRUDNOŚCI / LEVEL: ŁATWY/EASY

 Witajcie,

nie wiem jak u Was, ale u mnie drugi dzień z rzędu leje deszcz...

W takie dni warto sobie poprawić humor rękodziełem, zatem zapraszam Was do wspólnego wykonania naszyjnika a koralików ceramicznych. 

To, jak będzie ostatecznie wyglądał naszyjnik zależy jedynie od Was, ponieważ rodzaj i kolor koralików jest nieograniczony! 


Potrzebujemy:

- rzemyk

- koraliki ceramiczne (ja użyłam 3kolorów, po 6 koralików z każdego koloru)

- dwie końcówki do wklejania (wielkość zależna od ilości i grubości rzemyków jakich użyjecie)

- łańcuszek przedłużka

- karabińczyk

- dodatkowo: klej, nożyczki

Elementy potrzebne do wykonania naszyjnika, w tym koraliki w wielu kolorach, znajdziecie w sklepie Elemenciki.pl

Do wykonania naszyjnika użyła 6ciu kawałków rzemyka o grubości 1 mm. Trzy złączyłam razem i wkleiłam je do jednej z końcówek, to samo zrobiłam z drugą "trójką" rzemyków.

Na każdy rzemyk nałożyłam po 3 koraliki w takim samym kolorze. Na końcu rzemyka zawiązałam podwójny supełek.



Związałam wszystkie rzemyki razem w supełek.


Zakładam karabińczyk na jedną końcówkę rzemyków.

A na drugą łańcuszek.

Gotowe!




Mam nadzieję, że spodobał Wam się mój tutorial i zrobicie własne, kolorowe naszyjniki.

 

Miłego tworzenia

Agi Przestrzeń Twórcza

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...