2020/10/24

VIDEO TUTORIAL - kartka z papierów ITD Collection / Christmas card using ITD Collection

Witajcie / Welcome


Z tej strony Shylaa i chcę Wam dziś udostępnić wideo-tutorial na  kartkę z dekoracją kwiatową na papierze z kolekcji ITD Collection. 

I am Shylaa here today to share a video tutorial of  Winter christmas card using paper of ITD Collection






Potrzebne materiały / Materials required

* PAPIER scrapowy / Scrapbook paper ITD Collection Scrapbook paper - Evening time
 / A2 size Cardbase
* Kwiaty wykonane ręcznie / Handmade flowers
* Wykrojnik serwetka /  Die cuts
* Pasta strukturalna / Texture paste
* Maski / Stencil
* Perełkisequins
*Taśma piankowa Foam tape
* Klej / Glue


1. Weź podstawę o rozmiarze A2 (4 1/4 "x 5 1/2")
2. Papier z kolekcji ITD pociąłem go na 4 "x 5 1/4" i zeskrobałem krawędzie nożyczkami i postraszyłem go tuszem
3. Utworzono na nim wzory gwiazd za pomocą pasty teksturowej i szablonu
4. Po wyschnięciu dodałem warstwy kwiatów i z wykrojników 
5. Do wykończenia karty dodałam cekiny.


Basic Process:

1. Take an A2(4 1/4" x 5 1/2") size card base
2. The design paper is from ITD collection and i have cut into 4" x 5 1/4" and scrapped the edges with scissors and distressed it distress ink
3. Created the star patterns over it with texture paste and stencil
4.  After drying i added the layers of florals and sentiment diecuts
5. To finish the card, i have added sequins.


Zapraszam na VIDEO-TUTORIAL 
Welcome to video: 




***
Kilka ujęć z bliska
Close up clicks





Mam nadzieję, że się Wam podobało. 
Hope you like it.

Happy Crafting
Shylaashree
|| FACEBOOK ||  INSTAGRAM ||  PINTEREST ||

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...