2019/02/01

#40 WYZWANIE: KOCI RAJ

Właśnie rozpoczął się miesiąc luty i wszystkich ogarnia walentynkowe szaleństwo.
My na przekór wszystkiemu będziemy bardziej oryginalni i ten temat pominiemy.
Zapewne większość z Was wie, iż 17 lutego przypada Światowy Dzień Kota,
a więc święto naszych milusińskich kotków.






Zapraszam Was zatem na wyzwanie,
w którym inspiracją będzie to słodkie zwierzątko.

Stwórzcie pracę z kotem w roli głównej,
mogą to być kartki,
kotki wykonane różnymi technikami,
zakładki lub inne przedmioty z kocimi elementami.

Liczymy na ciekawe pomysły z Waszej strony.

Zobaczcie jakie inspiracje z kotem w roli głównej
przygotowały nasze projektantki.

***

Ula K zaproponowała strój kotka, który świetnie się sprawdzi na każdym balu karnawałowym.

Kasia KasiuLove przygotowała tabliczkę dla szczęśliwego posiadacza kota, który nie oparł się 
pokusie wzięcia kredytu.

Kasia (Esme) wykonała przepiękną zakładkę z kotkiem, która sprawi, że czytanie będzie o wiele przyjemniejsze.


Anna również zaprezentowała cudowne zakładki z kociakami. Jedna w pięknych zielonych barwach


i druga w przepięknych niebieskościach.

Iza ( Retro Wariacje)  przygotowała kartkę dla posiadaczki kotka w przecudnych odcieniach koloru niebieskiego.


Shylaa w swojej inspiracji przyłapała kotka w filiżance herbaty.

Magdalena (Majalena) uszyła "kotki-gniotki",
które idealnie mieszczą się w dłoni,
a dzięki swym możliwością ugniatania i ściskania odstresują każdego.

Halina (Inka-art) uszyła poduszkę - przytulankę


 Ja  Bogusia prezentuję torebkę filcową z uroczym kotkiem na przodzie, która będzie świetnym dodatkiem na nasze przydasiowe zakupy

oraz kotka szydełkowego, który jako nagroda trafi do jednej z naszych utalentowanych uczestniczek wyzwania!

***

A oto zasady wyzwania:
Prace można wykonać w dowolnej technice rękodzielniczej, zgodnie z tematem wyzwania.
Wasze projekty muszą być nowe, a to oznacza, że nie publikowane przed datą niniejszego wpisu.

Projekty możecie zgłaszać do końca miesiąca za pomocą InLinkz, dodając link bezpośrednio do wpisu ze zgłaszaną na wyzwanie pracą, a nie do całego bloga.

Pamiętajcie, aby we wpisie z wyzwaniem umieścić podlinkowany banerek naszego wyzwania bloga DIY - Zrób to Sam. 

***
Dla zwycięzcy wyzwania mamy nagrody:
  • banerek z wyróżnieniem, który zwycięzca może zamieścić na swoim blogu;
  • zaproszenie na Gościnne Występy, które nie jest obowiązkowe, ale miło nam będzie gościć zwycięzcę, który zainspiruje swoja pracą innych, 
  • nagrodę w postaci bonu prezentowego o wartości 50zł od naszego sponsora sklepu "od A do Zet".

***
Dodatkową nagrodą rzeczową w tym wyzwaniu jest kotek szydełkowy, który osobiście wykonałam.


*** 
Zapraszamy serdecznie do udziału w naszym wyzwaniu życząc miłej pracy przy tworzeniu Waszych projektów.
***



14 comments:

  1. Super temat i świetne inspiracje przygotowane przez dziewczyny z DT.
    Pozdrawiam i życzę Wszystkim udanej zabawy

    ReplyDelete
  2. Jakie cudne prace, Twoja torba Bogusiu i zakładki Ani najbardziej przypadły mi do gustu :)

    ReplyDelete
  3. Ekstra inspiracje !!! Moja kuzynka w lutym ma urodziny i uwielbia koty wiec moze cos wykombinuje :)

    ReplyDelete
  4. Podoba mi się kotkowe wyzwanie. Uwielbiam koty, kotki, kiciusie więc coś wymyślę. Bardzo mi się podobają wszystkie inspiracje Projektantek. Zdolne Dziewczyny. Gratuluję i pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  5. Mam nadzieję, że przygotujecie mnóstwo przepięknych inspiracji z kotem w roli głównej, a my będziemy przez to miały mega trudne zadanie z wybraniem najładniejszej :)

    ReplyDelete
  6. Od niedawna zaczęłam interesować się szyciem, może wezmę udział w następnym wyzwaniu :))
    OBSERWUJĘ i będzie mi miło, jeśli i Ty dołączysz do grona moich obserwatorów.
    wtrybieoffline.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Własnie zrobiłam karteczkę walentynkową z kotkami :) Dziękuję serdecznie za zauważenie błędu w poście i naukę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że udało mi się pomóc i kartka już spełnia wszystkie warunki regulaminu. :)

      Delete
  8. Dzięki za koci temat! Cieszę się, że udało mi się nie w ostatniej chwili. Pozdrawiam:))

    ReplyDelete
  9. Fajne wyzwanie. Też się zgłaszam z moim bajkowym kotkiem. Pozdrawiam :-).

    ReplyDelete
  10. Wszystko co związane z kotkami jest piękne,najbardziej rozczuliły mnie kotki -gniotki,odjazdowy pomysł,torba z kocurkiem,podusia,zakładki wszystko kociaste jest cudne.
    Pomyślałam ,że może i ja dołączę się do wyzwania,koteczek rudasek jest przesympatyczny.
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  11. No, jak koty to nie mogło mnie tu braknąć.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...