2019/02/22

HAFT: SAL zajączek - PODSUMOWANIE

Witajcie moi Drodzy!

Zapraszam na podsumowanie SAL-u - zajączek.


Przez kilka ostatnich miesięcy miałam przyjemność wprowadzać Was w tajniki haftu i dzielić się z Wami swoją wiedzą.

Dziś przyszła pora na podsumowanie.




SAL mogłam zorganizować dzięki uprzejmości sponsora - Firmy Coricamo, która ufundowała nam zestawy do nauki haftu. Serdecznie dziękuję w imieniu swoim i uczestniczek naszemu sponsorowi za materiały! 



Wspólnie ze mną w zabawie wzięło udział 12 z Was. Do do końca SAL-u dotarło 10. A tym samym po blogu DIY kica 10 wesołych zajączków ;)
Oto Wasze prace :


1. Czarna Dama

2. Cytrulina 


3. Mięta

4. Natalia F


5. Mariola

6. Padodecor


7. Tenia


8. Justiti 


9. Beva



10. Ania Iwańska 

Chciałabym nagrodzić wszystkie z Was, bo wiem jak wiele pracy włożyłyście w wyszywanie zajączka i naukę nowych technik haftu, niestety ilość nagród jest ograniczona. 

Wśród wszystkich biorących udział w SAL-u rozlosowane zostały dwie nagrody - zestawy do haftu.
Nagrody wędrują do :

 1. Zaczarowany papier - Natalia F

2. Justiti

Serdecznie dziękuję Wam za zgłoszenie się do zabawy i wspólne wyszywanie. Dziękuję również za każdy komentarz i wszelką pomoc w prowadzeniu tego cyklu.

Tym postem kończę moją półroczną współpracę
z Zespołem DT DIY. Miło było Was poznać i z Wami tworzyć. Poznałam wspaniałe Dziewczyny motywujące mnie do dalszej pracy. Mam nadzieję, że nasze znajomości przetrwają i nadal będziemy się spotykać w blogsferze.

Serdecznie dziękuję
Teresa

17 comments:

  1. Dziękuję Tereniu ze możliwość udziału w zabawie . Miło było Cie poznać i bawić się z Tobą. Życzę powodzenia w dalszej twórczości .
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Fajnie było razem wyszywać zajączka. Dzięki za miłą zabawę i zestawy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, mi również było miło dla Was pisać :)

      Delete
  3. Super się razem haftowało dziękuję Ci za to Teresko :)

    ReplyDelete
  4. Super zajączki.:) Gratulacje dla dziewczyn.:)

    ReplyDelete
  5. Ojej:) ależ niespodzianka!! :) Dziękuję za możliwość wspólnego wyszywania, dzięki temu Salowi pierwszy raz uczyłam się haftu koralikowego i obszywania obrazu. Dziękuję za jasne instrukcje i dokładną fotorelacja krok po kroku. Lecę pisać @. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serdecznie gratuluję i dziękuje za wspólną zabawę :)

      Delete
  6. Teresko dziękuję Ci za wspólną zabawę:) Zajączka wyszywało się super :)
    Cieszę się z nagrody i dziękuję:) gratuluję również justiti
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Jeszcze raz dziękuję za udział w zabawie! Pozdrawiam!!!

    ReplyDelete
  8. Króliczek jest super, też go kiedyś haftowałam :).

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...