2019/04/28

TUTORIAL - Kartka okiennica w stylu Vintage

Witajcie! 
Dzisiaj przychodzę do Was z tutorialem na kartkę w stylu Vintage.
Wykonaną na bazie typu okiennica.




Użyłam papieru od AB Studio z jednej z najnowszych kolekcji. Jako, że wiele osób uważa, że te papiery nie są kartkowe pomyślałam, by właśnie pokazać Wam, że można także wykorzystać je na kartkach. 
Przejdzmy więc do sedna.

Wycięłam cztery kwadraty z arkusza 30/30 cm. trzy o wymiarze pół centymetra mniejszego od bazy i czwarty mniejszy o 1,5 cm.
trzy z nich przecięłam na pół.




Następnie ułożyłam kompozycje z elementów wyciętych z kolekcji.


Zrobiłam dziurki na ćwieki przez które przełożyłam sznurek by kartka sie sama nie otwierała. 
Na elementach z beermaty nakleiłam dzieci.



Kolejnym etapem było naklejenie pasków w środku kartki by zakryć mocowanie nitów oraz dołożenie do kompozycji kwiatów i napisu. 
Mam nadzieję, że pomogłam Wam rozwiać wątpliwości jeśli chodzi o wykorzystanie tego papieru w kartkach. 
Całość prezentuje się tak:





Pozdrawiam
DT Pati 

6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...