2019/04/06

NOWE DT - Powitanie

Powitajmy serdecznie Nasze nowe Projektantki, 
które dołączyły właśnie do zespołu DIY! 
We warmly welcome our new designers,
which are joined the DIY team!





Na wstępie oczywiście bardzo Wszystkim dziękuje za zainteresowanie i tak liczne zgłoszenia do naszego DT CALL! 


Przyznam, że wybór był naprawde ciężki

spośród tylu wspaniałych i twórczych osób,
które przedstawiły nam swoją działalność.

Dziękujemy raz jeszcze każdemu i życzymy powodzenia w dalszych działaniach, a ponieważ nie mogłyśmy przyjąć wszystkich, zapraszamy Was ponownie już wkrótce ;)

Budujcie swoją bazę tutoriali u siebie na blogu
i pokażcie innym, że kreatywnością trzeba się dzielić!

A tym czasem Nasza ekipa wciąż tworzy coraz to różniejsze tutoriale, pokazując i zdradzając Wam tajniki swoje pracy twórczej. 

Proces powstawania czegokolwiek od podstaw czasami wydaje nam się dość trudny, jednak z naszym zespołem wszystko jesteście w stanie wykonać! 

Zobaczcie czym będą Was inspirować,

co będą pokazywać
oraz
czego będą uczyć nasze nowe koleżanki! 

At the beginning of course, thank you very much for your interest and so many requests to our DT CALL!

I admit that the choice was really heavy among so many wonderful and creative people who presented their activities to us. Thank you once again and good luck in further activities, and because we could not take everyone, we invite you again soon ;)

The process of creating anything from scratch sometimes seems to be quite difficult, but with our team you are able to do everything!

See what they will inspire you,
what they will show

and what our new friends will teach you!


***

Dorota 
Uwielbiam rękodzieło. Moja praca jest moją pasją. Nieco inaczej znoszą to moi najbliżsi, których bezczelnie angażuję jako modeli, testerów czy niewolników np. do przewijania włóczki ;)
W mojej pracowni nie ma dnia bez próbowania czegoś nowego: preparatu, półfabrykatu, techniki. W głowie mnóstwo pomysłów tylko jakoś doba przykrótka :)
Kocham mixmedia. To technika, która daje wiele możliwości. Nawet takich, że jak coś się nie uda, to można przyjąć, że się udało ;)
Można używać drogich surowców do zdobień i jeszcze droższych mediów. Ale ja w moim cyklu mediowym pokażę Wam, że niekoniecznie to musi być prawda. Przedstawię Wam moje ulubione preparaty i przydasie, które zmienią wygląd zwykłym przedmiotom.
Zapraszam do niekończącej się przygody z mediami!
https://cudnenienudne.pl/

Dorota wprowadzi Was w świat mix-mediów.

Będzie tworzyła dla Was tutoriale w cyklu MEDIOWA PRZEMIANA - każdego 6 dnia miesiąca. 


Dorota will introduce you to the world of mixed-media.
She will create tutorials for you in the MIXED-MEDIA cycle.


***
Pati 
Cześć Mam na imię Pati w sieci jako ZpasjiPati
Zajmuje się
 -techniką utwardzania tkanin ( powertex) 
-scrapbookingiem
- mix-media 
Mam swoje ulubione klimaty kocham vintage i ulubione kolory brązy, zielenie, turkusy w większości będę Was inspirowała tutaj w technice utwardzania tkanin, ale nie tylko postaram się Was czymś zaskoczyć ;)
Moje prace zobaczyć możecie na blogu tutaj:
https://pracowniazpasjipatrycjahumerska.blogspot.com
Pozdrawiam serdecznie Pati

Pati już niedługo przybliży Wam technikę utwardzania tkanin czyli tworzenia z POWERTEX'u. 

Zapraszamy już dziś na nowy cykl, który rozpocznie się 14 maja!


Pati will soon familiarize you with the technique named POWERTEX.


***

Agnieszka
Witam. Nazywam się Agnieszka Piwko.
Rękodziełem zajmuję się od ok 4 lat.
Na początku był to quilling i wszelakie prace ze wstążki.
Quilling został, a wstążka niestety odeszła na bok.
Zastąpił ją scrapbooking, cardmaking i coraz bardziej zaczynam lubieć mixed media.
Jednak to co kocham najbardziej i z czego sama dobrowolnie nie zrezygnuję to quilling.

Zapraszam na moją stronę facebookową
https://www.facebook.com/Wstazkaipapierem/

oraz na bloga: 
https://papierowouagi.blogspot.com/


Agnieszka od 18 maja w nowym cyklu QUILLING, będzie przybliżać Wam tą pracochłonną i piękną technikę.


Agnieszka, from May 18 in the new QUILLING cycle, will introduce you this labor-intensive and beautiful technique. ***
Barbara
Mam na imię Basia i mój blog to Papierowe pasje i nie tylko (https://barbetka.blogspot.com). Jak na nim widać - próbuję różnych rzeczy.
Lubię poznawać nowe techniki i eksperymentować :) Wszystko zależy od nastroju - raz będą to kartki, kiedy indziej mix media czy dekupaż, ale zawsze daje to sporo frajdy i odpręża po męczącym dniu. Poza tym uwielbiam czytać i czasem noc jest za krótka :) Mam nadzieję, że wspólnie będziemy się dobrze bawić tworząc wiele ciekawych prac.

Basia będzie Was inspirowała swoimi pracami w nowym cyklu DECOUPAGE, który rozpocznie się od 26 maja! 


Basia will inspire you with her works in the new DECOUPAGE cycle, which will start from May 26!


***

Monika 
Mam na imię Monika. Prowadzę bloga Monikowe Pasje, na którym prezentuję swoje prace, ale staram się również pokazać kawałek siebie.
Rękodzieło towarzyszy mi od dziecka (hafty płaskie, druty, szycie), ale jako nastolatka zupełnie zaprzestałam wszelkiej działalności hand made. Dopiero, gdy będąc na studiach, poznałam ciocię Elę, która nauczyła mnie haftu krzyżykowego, ponownie zaczęłam uprawiać rękodzieło. Haft towarzyszy mi do dziś, pragnę przybliżyć wszystkim tę technikę i pokazać, że haft krzyżykowy nie musi kojarzyć się tylko z obrazami na ścianach, ale można go zastosować w przedmiotach codziennego użytku. Krzyżyki to moja największa pasja, ale lubię także tworzenie kartek okolicznościowych oraz decoupage, które chciałabym rozwijać.

Bardzo się cieszę z możliwości dołączenia do tego wspaniałego grona pasjonatek rękodzieła i mam nadzieję, że podołam nowemu wyzwaniu.

Zapraszam na mojego bloga:
http://monikowepasje.blogspot.com/
oraz moją stronę na fb:
https://www.facebook.com/Monikowe-Pasje/

***

Z taką ekipą z pewnością nie będzie tu nudno! 



Zapraszamy serdecznie,
a już wkrótce zdradzimy Wam kolejną nowinę! 

With such a great team certainly will not be boring here!

We cordially invite you, and soon we will tell you another piece of news!

|| FACEBOOK ||  INSTAGRAM ||  PINTEREST ||

9 comments:

  1. Trzymam kciuki za nowe fantastyczne inspiracje :)

    ReplyDelete
  2. Oooo :) znajome twarze :) czuję że będzie się działo!!!

    ReplyDelete
  3. Część twarzy znajoma, część nieznana, ale witam wszystkie dziewczyny serdecznie i życzę dużo weny.:)

    ReplyDelete
  4. Miło Dziewczyny dowiedzieć się o Was czegoś więcej :) Super!!! Czekam na Wasze wpisy :) Powodzenia!

    ReplyDelete
  5. Oooo, część twarzyczek znam...Moniś jesteś nie do poznania na tym zdjęciu! Całej ekipie życzę nieustającej weny twórczej i morza inspiracji :) Powodzonka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A, człowiek się starzeje ☺.
      Dziękuję za miłe przyjęcie.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...