2020/05/26

NOWE DT DIY

Witajcie Kochani,

Nadszedł czas aby odświeżyć nasz zespół.
Pomimo, że nikt od nas nie odszedł to powiększamy dziś nasze szeregi.
Mamy nadzieję, że nasze nowe projektantki zainspirują Was swoimi pomysłami i tutorialami jakie będą tu przygotowywały.

Zanim jednak przejdziemy do ich przedstawienia, 
pragnę serdecznie podziękować wszystkim,
którzy zgłosili swoje kandydatury do naszego naboru. 
Miałyśmy naprawdę sporo zgłoszeń, utalentowanych osób,
jednak nie jesteśmy w stanie przyjąć wszystkich, dlatego zapraszamy Was za kolejne 3 miesiące. 

A teraz poznajcie nasze nowe projektantki DIY. 
Aż 4!!!
Oj będzie się działo!!! 
***
Agnieszka - Kwiatkosia
Mam na imię Agnieszka, choć zdecydowanie częściej zwą mnie Agą. Z zawodu jestem fizjoterapeutką. Rękodziełem zajmuję się od ponad siedmiu lat. To mój sposób na odstresowanie po ciężkim dniu w pracy. Prowadzę bloga kwiatkosia hand made, na którym dzielę się z Wami swoją pasją i prezentuję różne wykonane przeze mnie prace. 
Możecie mnie znaleźć również 
na FB i Instagramie. :)
Przygodę z rękodziełem rozpoczynałam od decoupagu. Lubię jednak próbować nowych technik, dlatego nieobce jest mi szydełkowanie, szycie, haftowanie czy papierowa wiklina. Moje serce zdecydowanie skradł jednak scrapbooking. Uwielbiam tworzyć kartki okolicznościowe w różnych formach, kocham robić albumy



***

Julia - Julia's Personalised gifts&cards
Witam mam na imię Julia i mieszkam w Anglii i jestem mama 3 -letnich bliźniaków
(chłopca i dziewczynki) Rękodziełem zaczęłam zajmować się w ciąży,  nie mogłam pracować a potrzebowałam czymś się zająć. Na początku były to kartki i drobne upominki ręcznie robione. Dziś nadal jest to moje hobby i forma relaksu, mimo że mogę tworzyć tylko w nocy to staram się rozwijać i uczyć nowych rzeczy takich jak mixed media . Cieszę się że zostałam wybrana do DT i postaram się dzielić z Wami moją pasją i pomysłami
 Możecie znaleźć mnie zarówno na Facebooku jak i blogu pod nazwą : Julia's Personalised gifts and cards.


***
Agnieszka - Przestrzeń Twórcza 
Mam na imię Aga i tworzę swoją Przestrzeń Twórczą (www.przestrzentworcza.blogspot.com) Rękodziełem zajmuję się od ponad 9 lat. Początkowo zafascynowała mnie technika decoupage, potem przyszedł czas na scrapbooking, aż ostatecznie trafiłam na warsztaty mixedmedia i ta technika skradła moje serce. Lubię ten element zaskoczenia, jaki dają prace mixedmediowe…nigdy do końca nie wiem co ostatecznie uda mi się stworzyć ;-) W ramach odskoczni od mediów zdarza mi się sięgnąć po koraliki i tworzyć biżuterię :-)"

***

Tak więc zapraszamy Was już wkrótce na kolejne ciekawe, 
i inspirujące tutoriale w wydaniu naszych nowych projektantek.

Dziewczyny zaczynają inspirować już od 1 czerwca!
Zapraszamy Was serdecznie. 

Pozdrawiam 
DT DIY - Team leader
Magdalena

8 comments:

  1. Witajcie na pokładzie :) wiatru w żagle Wam życzę :)

    ReplyDelete
  2. Wielkie gratulacje i powodzenia !!
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Nowe duszyczki :) Fajnie będzie się dzięki Wam inspirować :)

    ReplyDelete
  4. Dziękuję za szansę działania w DT 🙂 Pozdrawiam wszystkich czytelników DIY!

    ReplyDelete
  5. Miło Was poznać, Dziewczyny :-) Życzę nieustającej weny twórczej, zapału do działania i cudownych inspiracji, którymi będziecie zachwycać Czytelników. Sama już czekam na nie z wielką niecierpliwością. Powodzenia! :-)

    ReplyDelete
  6. Witamy 😉
    i czekamy na Wasze Twórczości 😉
    Papierówkę 😉😉😉 kojarzę 🙃😉

    ReplyDelete
  7. Gratuluje i czekam na Wasze pomysły;) niesamowitej przygody zycze, powodzenia 😘

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...