2020/11/14

BIŻUTERIA //JEWELLERY/ cykl pod patronatem ELEMENCIKI.PL // kolczyki na każdą okazję

 POZIOM / LEVEL - ŁATWY / EASY     

Witajcie,

długo się zastanawiałam jak nazwać dzisiejszy tutorial i ostatecznie uznałam, że "kolczyki na każdą okazję" jest najlepszym tytułem...

My kobiety czasem tak mamy, że na ostatni moment szukamy pasującej do stroju biżuterii i okazuje się, że nic nam nie pasuje. Ten tutorial pokaże Wam jak błyskawicznie, w 10 minut zmontować kolczyki w kolorze, którego akurat nam potrzeba.

Zaczynamy!


 

Potrzebujemy:

- koraliki lub kamienie w dowolnym kolorze (ja użyłam koralików fasetowanych w dwóch kolorach)

- 4 przekładki

- 2 chwosty

-2 bigle

- 2 szpilki biżuteryjne zakończone oczkiem  

- 2 kółeczka montażowe

 Elementy potrzebne do wykonania kolczyków znajdziecie w sklepie Elemenciki.pl



Na szpilkę nakładamy koraliki na zmianę z przekładkami.

 


Przycinamy nadmiar szpilki i zaginamy jej końcówkę, wkładając w powstałe oczko bigiel.

Kółeczkiem montażowym łączymy chwost ze szpilką. Użyłam gotowego chwosta, ale jak macie osobno chwost i końcówkę do wklejania, a nie wiecie jak je wkleić, to zajrzyjcie do tego tutorialu.


 Gotowe! Błyskawicznie, prawda?


Kolczyki są tak szybkie w wykonaniu, że zrobiłam sobie od razu dwie pary. 




Nie bójcie się eksperymentować z kolorami i rodzajami koralików i chwostów. 

Na pewno wyjdzie Wam pięknie!

 

Miłego tworzenia!

Agi Przestrzeń Twórcza


Dla każdego kto zgłosi ponżej swój kolczykowy projekt rozdamy 10% rabat na zakupy w sklepie ELEMENCIKI.PL. 



3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...