2024/03/07

Przypominajka // WYZWANIE Teatr i inspiracja: Teatralne karty ATC.

Na naszym blogu niedawno ruszyło wyzwanie pod hasłem TEATR

Czekamy na Wasze projekty, w których w dowolny sposób zaprezentujecie ten temat: kartka, wpis do art journala, a może lalki? 
Ciekawi jesteśmy, jak Was zainspiruje to wyzwanie!



Teatr - czy ta dziedzina sztuki ma miejsce w Waszym życiu? Chodzicie do teatru? Ja przyznam szczerze, że niestety nie i temat był dla mnie dosyć trudny. Jednak jak już zaczęłam się nad nim głowić, doszłam do wniosku, że chciałabym to zmienić i przybliżyć sobie sztukę teatralną. 

Jako inspirację przygotowałam dla Was karty ATC z metaforycznym przesłaniem. Maski tetralne, deski imitujace scenę  i czerwona kurtyna - to są rzeczy, które najbardziej kojarzą mi się z teatrem. Rozglądajac się dookoła trudno nie zauważyć, jak wiele jest sztuczności, udawania i ukrywania prawdziwych emocji i to właśnie przyszło mi do głowy, kiedy tworzyłam te teatralne Ateciaki. 
Lubię, kiedy te niewielkie karty oprócz wartości graficznej  niosą jakieś przesłanie. 
A Wy?




Teraz czekamy na Wasze teatralne  projekty!



Pozdrawiam!

Ola - KartOlki

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...