2024/03/27

#86 GOŚCINNE WYSTĘPY // KomuKomu // Wiosenna kartka z kwiatmi

 Cześć wszystkim! 

Dziękuję za wyróżnienie mojej pracy w wyzwaniu i możliwość Gościnnego Występu. 

Swoje prace prezentuję tylko na Facebooku, także ta formuła jest dla mnie nowa i mam nadzieję, że będzie dla Was czytelna.

   Witaj, wiosno! 
W końcu oficjalnie możemy przywitać wiosnę, która przez ostatni tydzień coraz śmielej zaglądała nam promieniami słońca przez okna, aż w końcu zawitała w kalendarzu. Z tej okazji zapraszam do wspólnego wykonania prostej kartki z kwiatami w energetycznych kolorach w roli głównej. 




 Do wykonania będziecie potrzebować:
- papier bazowy
- papier scrapowy w kwiatowy wzór i arkusz z kwiatami do wycięcia, u mnie oba z 13 arts
-arkusz z napisami, u mnie Lexi design
-kawałek gazy, kryształki samoprzylepne i farbki do chlapania jeśli lubicie
-kość do zaginania, nożyczki, nożyk (gilotyna lub trymer), klej introligatorski
-taśma dystansowa lub ścinki beermaty 



   Pracę zaczynam od wycięcia kwiatków z arkusza dodatków. Zostawiam kawałek białego marginesu, ponieważ lubię taki efekt.



   Papier bazowy zginam w połowie wzdłuż dłuższej krawędzi i wygładzam kością do bigowania.



   Przykładam do bazy papier scrapowy, będący moim tłem, zaznaczam ołówkiem do jakiej wielkości go zmniejszyć. Przycinam za pomocą nożyka lub innego sprzętu i przyklejam.



   Ucinam niewielki kawałek gazy. Pojedynczą warstwę wyciągam i kształtuję trochę w dłoniach, następnie przyklejam "niedbale" w prawym górnym rogu. 



   Z arkusza dodatków wycinam uroczą dziewczynkę unoszącą ręce. Przyklejam w lewym dolnym rogu na piankę dystansową albo kawałek beermaty, aby dodać przestrzenności.



   Wycięte kwiatki także podklejam taśmą dystansową bądź ścinkami beermaty, następnie naklejam na przygotowaną wcześniej gazę. Dzięki temu zabiegowi kwiatki wyglądają jakby unosiły się na wietrze, a dziewczynka próbowała je złapać i się bawiła.


   Z paska dodatków wycinam napis. Decyduję się na: "łap szczęście", co bardzo pasuje mi do kompozycji na kartce 
i dziewczynki.



   Napis podklejam papierem bazowym aby ładniej się prezentował i był trwalszy. Następnie wyginam go trochę w dłoniach aby otrzymać efekt wypukłości.



   Tekturkę z napisem smaruję klejem tylko na krótszych bokach i przyklejam w prawym dolnym rogu.



   Decyduję się poeksperymentować i zrobić kilka chlapnięć farbą. Swobodne kleksy wśród kolorowych kwiatów przypominają mi płatki kwiatów wiśni tańczące na wietrze.



  W kilku miejscach doklejam samoprzylepne kryształki. Pięknie mienią się wśród gazy i kwiatów.



   Nasza wiosenna kartka jest gotowa :) 

Dziękuję za wspólną zabawę, mam nadzieję, że odrobinę Was zainspirowałam.

Pozdrawiam wiosennie i kolorowo oraz zapraszam na mój fanpage na Fb Komu Komu
Dorota

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...