2024/03/21

Przypominajka // WYZWANIE Teatr oraz inspiracja: Teatr cieni

Witajcie!

Marzec to miesiąc pod znakiem teatru, który jest tematem naszego aktualnego wyzwania. 

Przypominam, że jeszcze do 30 marca czekamy na Wasze projekty zawierające motywy związane z teatrem. Jesteśmy niezmiernie ciekawi jak Was zainspiruje ten temat.



Dla mnie teatr jest miejscem, gdzie odpoczywam od ciągłego biegu. Jeśli tylko czas mi na to pozwala staram się regularnie brać udział w przedstawieniach jako widz. Nawet w zeszły piątek wybrałam się do Teatru na 6 Piętrze  w Pałacu Kultury w Warszawie aby obejrzeć fajną komedię muzyczną.

Jako, że w pracy jestem na etapie przedstawień teatralnych dla dzieci to z inspiracją pod wyzwanie również poszłam w tym kierunku. 

Przygotowałam dla Was teatr cieni wraz z postaciami jako ciekawą i rozwijającą kreatywność propozycję zabaw dla najmłodszych. Możemy wspólnie z naszymi pociechami opracować scenariusz spektaklu i potrzebne do niego postacie. 


Oprócz pudełka po laptopie i czarnego brystolu wykorzystałam materiały (białe i czarne płótno), które możecie kupić u jednego z naszych sponsorów  hurtowni dodatków krawieckich "U Stefana".


Czekamy na Wasze teatralne projekty.


Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...