2024/04/15

#67 CYKLICZNE SZYDEŁKO: Maska do spania

 Witajcie Kochani,

Nie wiem jak Wy, ale ten okres przejściowy między zimą a wiosną,
jakoś mnie tak osłabia, że tylko bym spała ;) 

A jak sen to warto zadbać o jak najlepsze warunki by był on dla nas odpowiedni. 
Dlatego w tym wpisie przygotowałam MASKĘ DO SPANIA. 


Do zrobienia tego projektu użyłam mięciutkiej włóczki poliestrowej, marki WOLANS - Amigurumi Velvet, którą otrzymałam od naszego sponsora Hurtownia Dodatków Krawieckich u Stefana.




Robiąc zakupy w sklepie do 4 maja 2024, możecie otrzymać 5% rabatu korzystając z tego kodu rabatowego. 

DIY5WIOSNA4




Zaczynamy od wykonania 26 oczek łańcuszka. 

Następnie wbijamy się w drugie oczko od szydełka i wracamy w drugą stronę półsłupkami. 

Robimy 6 do 8 rzędów w zależności jak dużą powierzchnię chcemy mieć do zakrycia oczu. 

U mnie jest 8 rzędów, choć 6 w zupełności by wystarczyło.



Następnie robimy półsłupki tylko do połowy czyli 12 półsłupków.
Obracamy robótkę omijamy jedno oczko i wbijamy się w drugie oczko robiąc kolejno 11 półsłupków, znów obracamy omijamy jedno oczko i wbijamy się w drugie oczko robiąc 10 półsłupków, potem 9 i 8. Czyli w każdym rzędzie o jeden mniej, przez co nasza robótka na brzegach zmniejsza się nadając delikatnego skosu.
Teraz oczkami gubionymi schodzimy po skosie do środka naszej robótki i dokładnie to samo powtarzamy robiąc drugą strone. 


Następnie można użyć tego samego koloru albo innego żeby zrobić obwódkę. 
Ja użyłam żółtego, czyli dookoła objechałam półsłupkami dodając na łukach po dwa półsłupki w jedno oczko. 


Teraz pasek który bedzie trzymał naszą maskę na oczach. 
Ja zrobiłam 60 oczek łańcuszka i wróciłam pułsłupkami. 
Włóczka jest dość elastyczna a przez to że robiłam dość luźno zachowuje się jak gumka. 
Igłą i nićmi przyszyłam pasek do maski. 



I gotowe!!



No to co pokusi się ktoś na wykonanie takiej bądź podobnej maski do spania. 

Powiem Wam że nigdy jakoś nie przepadałam za takimi maskami, a teraz uważam je za genialny wynalazek!!!! 

Zwłaszcza w samolocie, kiedy leciałam ostatnio, w ciągu dnia i dosć słonecznie było, założyłam sobie tą maskę i cudownie mi się spało. 

Tak że w podróży sprawdza się w 100% 

Polecam. 


Czekam niecierpliwie na Wasze projekty, a do 14 maja.  

***

No i chciałabym bardzo serdecznie podziękować Ewie za fantastyczny projekt z poprzedniego miesiąca i kukiełki jakie zgłosiła do Cyklicznego Szydełka! 

Ewuniu dziękuje za wspólną zabawę! 


Pozdrawiam serdecznie 

Majalena

***


1 comment:

  1. Super jest ta maska !!! Świetny pomysł ! Włóczka sprawia, że jest miła i przyjemna w użyciu. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...