2024/04/08

Przypominajka WYZWANIE Kreatywny Recykling i inspiracja: ramka na zdjęcie

 Na naszym blogu tydzień temu ruszyło wyzwanie Kreatywny Recykling. Jesteśmy bardzo ciekawi Waszych pomysłów i niecierpliwie na nie czekamy.Zapewne posiadacie w domu przedmioty, których żal wyrzucić, badajcie im nową postać 🙂

Do tej inspiracji, ja użyłam tekturowe passe partout/ paspartu które zostało mi po jakiejś ramce.

Zrobiłam ramkę na zdjęcie. 


On our blog, the Creative Recycling challenge started last week. We're very curious about your ideas and eagerly await them. You probably have items at home that you hesitate to throw away, so give them a new form :)

As for my inspiration, I used cardboard passe-partout that was left over from a frame.

I made a frame for a photo.


 


Wykorzystałam przepiękne papiery i grafiki z kolekcji Moments od Scrap Boys.

 I used beautiful papers and graphics from the Moments collection by Scrap Boys.




Czekamy na Wasze projekty i zapraszamy gorąco do udziału w zabawie.Nagrody czekają 😊

We're waiting for your projects and warmly invite you to participate in the fun. Prizes are waiting for you! 😊


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...