2018/05/03

#31 GOŚCINNE WYSTĘPY / Reniferove / Mixed-media - Kanwa pokryta rdzą

Witajcie Kochani! 

Dziś zapraszamy Was serdecznie na mixed-mediowy projekt wykonany przez Reniferove. 

Obejżyjcie przygotowany filmik przez naszą gościnną projektantkę.

Zapraszamy!




***

Nazywam się Iwona, 
ale w sieci znajdziecie mnie jako Reniferove i jestem tutaj, ponieważ wygrałam Kobiece wyzwanie.

Tutaj mnie znajdziecie:


Srapbookingiem zainteresowałam się 3 lata temu, zaczynałam od LO i kartek, a od roku jestem po uszy zakochana w mediach. Dzisiaj nie wyobrażam sobie życia bez farb metalicznych i past do efektu rdzy.
Drugą rzeczą jaka często wykorzystuję w pracach są dary matki natury, mech, szyszki czy gałązki to coś co zawsze przywlekę do domu ze spacerów. Lubię łączyć ze sobą rdzę i naturę, efekt jest niesamowity zwłaszcza, że zieleń i brąz tak pięknie się ze sobą komponuje. Raczej stronię od kwiatków i pastelowych kolorów, ale i takie prace zdarza mi się stworzyć.

W ramach gościennego występu stworzyłam małą kanwę pokrytą oczywiście rdzą z kursem wideo.
Praca jest prosta, ale czasem niewiele trzeba by stworzyć coś fajnego.Ta konkretna praca była zmieniana kilka razy, ale chciałam wam pokazać, że nawet jak wam coś nie wyjdzie, zawsze można to uratować. Zapraszam więc do oglądania, dziękuję za możliwość gościnnego występu i pozdrawiam wszystkich !







***
Świetny projekt, aż same ręcę rwą się do pracy! 
Dziękujemy Ci za fantastyczny Video-tutorial. 

2 comments:

  1. Iwonka, jak zawsze - cudownie zmediowana praca i fajny filmik :-) Miło jest gościć Cię tu dzisiaj :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. z małym poślizgiem, ale bardzo dziękuję za zaproszenie :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...