2024/01/27

#80 GOŚCINNE WYSTĘPY / mirosek/ ATC dla Ciebie

Witajcie :)

Przede wszystkim bardzo dziękuję zespołowi DIY za docenienie mojej pracy i zaproszenie do gościnnego występu. Niezmiernie miło mi gościć tu u was na blogu. 

Mam na imię Mirka, w świecie blogowym istnieję jako mirosek.


Rękodziełem pasjonuję się odkąd pamiętam. 
Moje hobby to głównie scrapbooking i szydełko.

W mniejszym stopniu: hafty, frywolitka, druty, zabawy ze wstążką, recykling, papierowa wiklina i masa innych technik, które na chwilę obecną uleciały mi z głowy..

Dodatkowo mam kota na punkcie kotów :)
Bardzo dziękuję zespołowi DIY, że zaprosił mnie na "Gościnne Występy" a Was zapraszam na tutorial.


Walentynkowe ATC z darmowymi grafikami od Plushleaf Papers

Potrzebujemy:
- grubszy karton
- ścinki papierów kolorowych
- wydrukowane grafiki od PlushLeaf Papers
- kawałki koronki
- dziurkacze ozdobne
- klej
- nożyczki













ATC gotowe :) Szybko nam poszło. 
Inspirujcie się.


Pozdrawiam Mireczka - mirosek.


7 comments:

  1. Piękne te grafiki, świetne ATCiaki wyszłoy i szybciutko się pracuje z Twoim kursem 🥰

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję 😘 a grafiki fakt, cudne ❤️

      Delete
  2. Super kursik, myślę że dzięki niemu kilka osób się przekona do ATC 😊

    ReplyDelete
  3. Fajne te Twoje grafiki i ATC. Niestety ich nie robię a może faktycznie trzeba, bo ścinków u mnie dostatek. Fajnie Cię zobaczyć, zawsze mi się wydawało że jesteś zdecydowanie młodsza. !!! Jak to człowiek czasami potrafi pomylić.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ATC głównie na ścinkach robię :) polecam recykling !!!
      A zdjęcie ... no cóż ma już swoje lata ha ha ha. To tylko takie wirtualne odmłodzenie :)
      Pozdrawiam .

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...