2024/01/30

#81 GOŚCINNE WYSTĘPY / KartOlki / Kartka Vintage z papierów Lemoncraft

 STOPIEŃ TRUDNOŚCI / LEVEL : ŚREDNI / MEDIUM

Cześć! Z tej strony Ola z pracowni KartOlki.

Scrapbookingiem pasjonuję się już parę ładnych lat. Jak tylko mam wolną chwilę, tworzę kartki, albumy a czasem i coś z dziedziny homedecor. 

Najbardziej lubię tworzyć prace w klimacie vintage i właśnie taką kartkę dziś dla Was przygotowałam.  




Do zrobienia tej kartki użyłam:
- kolekcji House of Roses od Lemoncraft
- bazy dl poziomej (GoatBox)
- tekturkowej ramki
- kartki we wzór nutek
- szyfonowej wstążki oraz wstążki gnieciuszki
- szklanych koralików z Action
- tuszu Distress 
- sizalu
- dwóch materiałowych kwiatków
- radełka
- kleju Magic
- nożyczek




Etapy  powstawania kartki:

1. Najpierw docinam papiery do wymiarów podanych na karteczce. Kartka ma dwie warstwy. Każdą warstwę tuszuję po brzegach. Ja używam do tego kawałka zwykłej gąbki kuchennej.



2. Warstwę, która będzie u góry przejeżdżam radłełkiem. Robię to kładąc papier na miękkiej ściereczce.



3. Pierwszą warstwę przyklejam na płasko, a drugą dystansuję używajac teł od tekturek.

4. W dalszej kolejności przyklejam dwa rwane paseczki papieru. Jeden z kolekcji a drugi to papier w nutki. Możecie użyć też kawałka starej książki. Wszystko tuszuję i lekko unoszę rwane krawędzie.



5. Potem zaczynam układać kompozycję z elementów wyciętych z kolekcji. Użyłam rameczki pod spód i tych pięknych dzikich róż. W centrum kompozycji umieszczę zegar na tekturowej ramce. Możecie ją zastąpić serwetką z wykrojnika. Oczywiscie tuszuję brzegi wszystkich elementów. 



6. Z prawej strony na dole umieszczam dwa kwiatki. Po namyśle drugi nieco zmniejszę odczepiając dwie warstwy od spodu. Pod kwiatki daję sizal i kawałek beżowego tiulu. 





7. Dokładam jeszcze trochę listków, przy czym niektóre podnoszę na dystansach. Przyklejam też sporo motylków, pod kwiatki wciskam dwie wstążki,które pięknie się komponują i ozdabiam wszystko koralikami pod kolor.





8. Na koniec robię chlapanko białym gessem i moja kartka jest gotowa.





Zapraszam Was serdecznie do skorzystania z tutorialu i zrobienia podobnej karteczki. Oznaczcie mnie koniecznie przy publikacji pracy! 

Zapraszam też na moje profile: 

Bardzo dziękuję za zaproszenia do Gościnnego Występu!

Ola - KartOlki

8 comments:

  1. Pięknie, może się zainspiruje. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. Fajna kartka i super kursik. Dziękuję za te gościnne występy. Niestety ja umiem tylko robic kartki z haftem. Nie potrafię robić takich warstwowych.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję! Polecam jednak próbować i bawić się tym 😉

      Delete
  3. Replies
    1. Dziękuję pięknie! Zapraszam do stworzenia podobnej ❤️

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...