2024/10/25

WYZWANIE MOODBOARD #3 - pod patronatem Lemoncraft

Cieplutko się z wami witamy!
Dziś prezentacja nowego moodboardu pod patronatem Lemoncraft i ogłoszenie wyników.
Wiadomo, że wieczory coraz dłuższe, więc podpowiadamy, że idealną alternatywą dla telewizora jest właśnie tworzenie, więc czekamy na wasze prace.

Zaczniemy od ogłoszenie wyników.
Tyle wspaniały i różnych prac pokazaliście. 
Za wszystkie bardzo dziękujemy, a dziś nagradzamy:




Gratulujemy cudnego projektu i zapraszamy do kontaktu 
w sprawie odbioru nagrody i Gościnnego Występu.


***

A tak prezentuje się nowy, listopadowy moodboard:



Znajdziemy w nim piękne brązy i czerwienie, cieplutkie napoje i kocyki.
Jest nawet czekolada, bo nie ma co sobie odmawiać przyjemności.

***

Ciekawi jak zainspirował on nas? 
To zaczynamy prezentację:

Chciałam przekazać trochę ciepełka, więc pomyślałam o ATC. Postawiłam na nuty z Wonderful Christmas oraz dodatki Cozy Christmas i mocno czerwoną kolekcję Sweetness 



***

Postanowiłam wykonać jasną kartkę, ale z ciepłymi akcentami. Wybrałam motyw sweterka z kolekcji Autumn Twilight, wycięłam i przytuszowałam liście z Grow old with me, a w ramce umieściłam różyczki z elementów Waiting for you.



***

Wykonałam urodzinową kartę sztalugową. Wykorzystałam do niej 2 kolekcje papierów: Secret Garden oraz Sweetness, a także tekturkę z babeczką od CraftUla. Do karteczki dorobiłam pasujące kolorystycznie kwiaty. 



Zasady wyzwania:

1. Należy stworzyć nową pracę. Forma dowolna, więc może to być kartka, layout, dekor 3D, itd. Będzie miło, jak rozpoznamy tam produkty Lemoncraft, ale nie jest to obowiązkowe.

2. Praca powinna zawierać kolor, motyw lub emocje z tablicy. 

3. Zgłoszenie pracy konkursowej powinno zawierać moodboard i link do tego posta.

4. Link z pracą umieszczamy w "żabce" (LinkyTools) lub na Facebooku pod tym samym wpisem wyzwaniowym do końca trwania wyzwania - czyli do: 20.11.2024.

5. Zwycięzcę wybiera DT DIY w drodze głosownia, który otrzyma: 
 

 

Banerek z wyróżnieniem gotowy do umieszczenia na swoim blogu,

zaproszenie do Gościnnego Wystąpienia na naszym blogu,

zaproszenie jako Gościnna Projektantka do przygotowania inspiracji do kolejnego wyzwania,

paczkę niespodziankę z papierami i produktami od:




Przyjemnego tworzenia
Iwona 💙

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...