2024/10/07

PRZYPOMINAJKA // WYZWANIE #76 Skarby lasu

Hej Kochani! 
Mam nadzieję, że pamiętacie o naszym październikowym wyzwaniu pełnym tego, co możemy znaleźć w lesie? Jeśli jeszcze go nie widzieliście, koniecznie zerknijcie, znajduje się  >tutaj<! 
A póki co zapraszam na moją inspirację!


Mój projekt powstał na bazie żołędzia. "Czapeczkę" pokryłam lekko połyskującą pastą strukturalną, a na tło wybrałam jeden z papierów ITD Collection z Tajemniczego Lasu
Dodałam także grafiki szyszek z tej samej kolekcji. 



Dekor ozdobiłam tekturką grzybka, pasującym napisem, oraz naturalnymi dodatkami- zarówno tymi kupionymi, jak i zebranymi w lesie[pamiętajcie, że mech jest pod ochroną!].


Na Wasze prace czekamy do 31 października.

Zapraszamy także do innych trwających jeszcze wyzwań:




Życzę miłego tworzenia!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...