2024/10/13

#96 GOŚCINNE WYSTĘPY // Czarna Dama // Leśna scenka

Witam wszystkich gorąco.

Mam na imię Lidia, choć większość osób zna mnie pod pseudonimem Czarna Dama.
Głównie haftuję, szydełkuję i tworzę kartki, często łącząc te pasje razem.
Zbieram też różne rzeczy które inni by już dawno wyrzucili (bo przecież nic nie może
się zmarnować), by potem je wykorzystać choćby w taki sposób jaki zobaczycie poniżej.

A przychodzę do Was z takim mini tutorialem - Leśna Scenka



Do wykonania takiej leśnej scenki potrzebne będą:

  • rolki po taśmie
  • sznurek
  • len lub inny materiał
  • mech, listki, owoce głogu, grzybki i wszystkie inne rzeczy
    jakie Wam się z lasem kojarzą i jakie chcecie w środku umieścić
  • tealight na baterie
  • klej na gorąco

Tworzenie zaczęłam od owinięcia sznurkiem rolki po taśmie
 



Udało mi się kiedyś zdobyć taśmę na mniejszej rolce,
która teraz idealnie pasowała mi do projektu jako podstawka



Jeżeli takiej nie macie, to nie ma się co martwić, zawsze można samemu
sobie wyciąć pasek z tekturki i skleić w okrąg, albo wykorzystać styropianowe oponki.

Z kawałka lnu i grubszego papieru wycięłam kółka i razem skleiłam
Z tego potem zrobiłam "plecki" mojej ozdoby




Jako, że chciałam żeby scenka była klimatyczna i robiła mi wieczorem nastrój
to postanowiłam umieścić w środku świeczkę tealight, oczywiście na baterię :)
 

 
 Jak widzicie schowam ją w podstawce, dlatego w dużej rolce
zrobiłam dziurkę przez którą będzie wychodził płomyk




Teraz w ruch pójdzie klej na gorąco i wszystko to co chcę w środku umieścić



I moja leśna scenka już gotowa










A tutaj jeszcze ze światełkiem :)
 





Miłego tworzenia własnych leśnych scenek :)


***
Powyższa praca jest inspiracją w październikowym #76 wyzwaniu DIY - SKARBY LASU



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...