2024/10/03

CRAFTOWANIE // VIDEOTUTORIAL: Wpis do Art Jurnala z tekturką od CraftUli

Moi Drodzy, 
czy pamiętacie o naszym wyzwaniu z użyciem tekturki-napisu?
Chciałam Wam pokazać, jak użyłam jej w moim Art Journalu. 
Rozkochałam się w tych wpisach, a specjalnie dla Was nagrywam je, 
żeby nie ominąć żadnego etapu (nawet pomyłek i poprawek). 


...robiąc zakupy, zobaczyłam tą parę i zamarzył mi się romantyczny💕 wpis.

Nawet kupiłam specjalnie do tego tekturkowy napis, 

ale jak zaczęłam tworzyć, to koncepcja się zmieniła... 

i to drastycznie🙆. 

Z resztą zobaczcie sami:




Użyłam:

Tekturka: #craftula
Maska: #craftula
Kalki: #craftoclock #ozdobnekalkizestaw4








***

Tworzycie też wpisy? 
A może planujecie i zbieracie się jeszcze w sobie? 
Albo macie jakieś pytania, bo nie wiecie jak zacząć?

Koniecznie dajcie znać i pamiętajcie o wyzwaniu, 
bo to już ostatnie dni pozostały:




***

Przyjemnego tworzenia
Iwona 💙



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...