2017/05/15

#1 METAMORFOZA : Ze starej sukienki <> NOWA BLUZKA

Witajcie Kochani. 

Dziś mam zaszczyt rozpocząć nasz nowy cykl pod nazwą 
METAMORFOZA 



Jak już pisałam w zapowiedzi będzie on polegał na pokazaniu Wam przemiany czegoś starego,
być może zniszczonego czy nieużywanego
w coś zupełnie innego, nowego i być może bardziej użytecznego niż dotychczas. 

Serdecznie zapraszam Was każdego 15 dnia miesiąca na METAMORFOZY!!!

*********************

CZAS WYKONANIA: 30 min.

Całkiem niedawno robiłam przegląd szafy 
i porządki ze starymi ubraniami. 

Trafiłam na letnią sukienkę, która jakoś już mi się znudziła,
no i jakoś tak dziwnie się skurczyła ;),
i nie wyglądałam w niej już tak dobrze jak kiedyś...
no a wyrzucić było szkoda... 
bo przepiękne wzory na materiale.

...więc wpadłam na pomysł,
że ją przerobię na bluzkę. 





Sukienka wyglądała tak: 
u góry było marszczenie - taki gumkowy ściągacz i sznurówka do przewiązania na szyji. 
Materiał dość fajnie się układał - polyester z domieszką elastyny - taki lajkrowy.  


Wpadłam na pomysł, że odwrócę ją góra-dół
i może wyjść z tego całkiem fajna bluzeczka! 

Zaczełam od przymiarki czy ściągacz, który był u góry teraz obejmie moje biodra na dole.. 
Potem zmierzyłam szerokość ramion w którym miejscu mają być szycia na ramiona i otwór na głowe...


Następnie u dołu mojej "starej sukienki" rozciełam po dwóch stronach miejsce na ręce "nowej bluzki"...



Kolejnym krokiem było zeszycie dołu "starej sukienki" - czyli ramion "nowej bluzki"...


A następnie już tylko obszycie rękawków... 


No i bluzeczka GOTOWA!!! 





I jak się Wam podoba taka METAMORFOZA???


****************
Jeśli i Wy przerobiliście coś starego na nowego, 
i nadaliście nowe życie starym i zapomnianym ubraniom bądź innym przedmiotom użytku domowego i nie tylko.. to linkujcie wasze wpisy z pokazaniem PRZED i PO całej METAMORFOZIE! 

Czekamy na Wasze kreatywne przemiany! 

InLinkz otwarty do 15-go następnego miesiąca! 




5 comments:

  1. Genialnie wyszła. Też muszę przeglądnąć moje szafy - może i jak coś w nich na przeróbkę znajdę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapraszam, w szafach zawsze coś się znajdzie co można przerobić.. ona tyle tam przeróżnych zapomnianych skarbów w sobie kryje :).
      Życzę powodzenia i pochwal się jak coś uda Ci się przerobić!!!

      Delete
  2. Świetny pomysł z tym odwróceniem! Wyszła fajna,modna bluzka, która 'schowa' wystający brzuszek czy boczki.
    U mnie właśnie powstało ozdobne pudełko z pudełka po butach ;) Oczywiście to nie pierwsza i nie ostatnia metamorfoza, bo bardzo lubię dawać rzeczom 'drugie życie' ;) Pozdrawiam serdecznie z Kreatywnej Jacewiczówki :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...