2017/05/13

AKADEMIA SZYCIA - Finał z nagrodami

Pomyśleć, że upłynęło nam już 6 miesięcy w naszej małej Akademii Szycia.
Mam nadzieję, że były to tak samo przyjemne jak i bardzo owocne miesiące dla Was jak były dla mnie. 



Pragnę Wam wszystkim moim uczestniczkom podziękować za Wasze wspaniałe projekty, które mogłam z prawdziwym zachwytem podziwiać i szczerze przyznam, że mnie przebiłyście i to ja powinnam uczyć się od Was :).

Oto kilka podsumowań:

Podstawowym warunkiem Akademii było uczestnictwo i wykonanie wszystkich zadań w terminie.

Zakwalifikowały się wspaniałe i wytrwałe uczestniczki:

1.   Fioletowa Żyrafa 
2. Mirosek
3. Beva
4. Pedodecor

Bardzo dziękuję za udział chociaż w kilku lekcjach:

1. Moje szydełkowe przygody
2. Tina J
3. Mooje nowe ja 
4. Majalena

teraz chyba tak naprawdę na co wszyscy czekają nagroda główna wędruję do:




Beva

miejsce 2 i tym samym nagroda 2 należy do:

Mirosek

miejsce 3 należy do: 

Pedodecor 

i już poza regulaminem chciałabym wyróżnić Fioletową Żyrafę i ufundować dodatkowo nagrodę pocieszenia.

Zatem proszę o adresy do wysyłki,
a wszystkim wygranym ogromne Gratulacje. 




6 comments:

  1. Ojej!!! super !!! bardzo dziękuję :) gratuluję pozostałym osobom :)
    Dziękuję Ci Moniko za te wszystkie lekcje szycia. To była wspaniała zabawa, wiele się nauczyłam.
    Jeszcze raz dziękuję i cieplutko pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. Dziękuje za wspólna zabawę, choć nie udało mi sie wytrwać do końca ;)

    ReplyDelete
  3. Świetna zabawa i nauka w jednym :) Gratulacje dla uczestniczek i podziękowania dla organizatorki!

    ReplyDelete
  4. Nie wierzę własnym oczom :)
    Z całego serca chcę Ci podziękować Moniko za świetną zabawę i naukę. Będzie mi brakowało tego kursu.
    Gratulacje dla pozostałych uczestniczek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moniko wysłałam Ci mój adres na e-mail podany na Twoim blogu.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...