2017/10/03

#16 - GOŚCINNE WYSTĘPY / Fioletowa Żyrafa / PIÓRKA

Dzień Dobry! 

Dziś na Gościnnych Występach
mamy zaszczyt powitać Honoratę.

Zobaczcie co dla Was przygotowała! 



Witajcie

Mam na imię Honorata i prowadzę blog Fioletowa Żyrafa

Przygotowałam dla Was kurs na piórka z materiału.

Potrzebne nam będą: 
-kolorowa tkanina
-drucik, niezbyt gruby i nieco giętki, ja użyłam miedzianego o grubości 1mm
-igła i nici
-nożyce
-farbki akrylowe i pędzelki z twardym włosiem.


Z tkaniny wycinamy dwa jednakowe prostokąty 


Składamy je do siebie lewymi stronami, w środek wkładamy drucik, który musi być nieco krótszy niż tkaninowe prostokąty 


Tkaniny zszywamy ze sobą przez obszycie na okrętkę drucika, szyjemy gęsto 


Obszyty drucik jest stosiną, tkaninę obcinamy nadając kształt pióra.


Wyciągamy nitki osnowy



Teraz wystarczy już tylko pomalować według własnego pomysłu 


Gotowe 


Tak przygotowane piórka możecie wykorzystać jako ozdoba łapacza snów, czy przywieszka do torebki :-) 


Bardzo dziękuję całemu Zespołowi DIY za możliwość gościnnych występów, serdecznie pozdrawiam wszystkich :-)

***

Cudowne i kolorowe! 
Bardzo Ci dziękujemy za fantastyczny kurs 
na materiałowe piórka. 

A wszystkich który wykonają je z powyższą instrukacją zapraszamy do podzielenia się z nami 
i pozostawienia linków w komentarzu. 

Życzymy Wam lekkiej i przyjemnej zabawy :) 

14 comments:

  1. Śliczne piórka! Bardzo mi się podoba ten pomysł :)

    ReplyDelete
  2. Pomysł genialny! Piórka niesamowite! Brawo!

    ReplyDelete
  3. Piekne i baardzo pomyslowe piorka :)))) Suuper :))

    ReplyDelete
  4. Ale super pomysł. Świetna inspiracja, dziękuje za kursik

    ReplyDelete
  5. fajny pomysł. Ja bym chyba nawet nie malowała ich ;) pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Super piórka, teraz wiem, co użyć do kolejnego łapacza, który jest w planach :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...