2017/10/08

WYNIKI ROZDANIA

Witajcie, 

Mamy dziś dla Was wyniki naszej zeszłotygodniowej rozdawajki. 
I chyba niespodziankę dla wszystkich którzy zgłosili się do naszej zabawy. 

Zgłosiło się niewiele osób,
bo tylko 4,
dlatego zdecydowałam,
że każda z osób coś od nas otrzyma!


Tak więc: 

otrzymują bon o wartości 50zł na zakupy tapet w sklepie UWalls.pl 



a
otrzymują bon zniżkowy na zakupy w sklepie manzuko.com 



Serdecznie gratulujemy 
i prosimy o kontakt w sprawie odbioru nagród. 

Bony są ważne tylko do 31.10.2017. 
Należy je wykorzystać do końca miesiąca października,
w przeciwnym razie tracą ważność i przepadają. 

***

Tak że Kochani,

jak sami widzicie warto brać udział w naszych wyzwaniach, rozdawajkach i zabawach, bo nigdy nie wiadomo gdzie i kiedy wszyscy zostaną nagrodzeni!!! 


6 comments:

  1. Dziękuję bardzo!!! Właśnie robię bransoletki i brakuje mi zapięć, łańcuszków, koraliki też by się przydały ;-)
    serdecznie pozdrawiam Basia

    ReplyDelete
  2. ale się cieszę! a jak się syn ucieszy, że będzie miał star warsową tapetę :D dziękujemy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super, z pewnością wybierze najfajniejszy wzór. PS: czy możesz wysłać do nas emaila.. mam coś problem ze skrzynką na fb.. a widziałam że pisałaś tylko nie mogłam coś odpisać :(

      Delete
  3. Ależ miła niespodzianka :D czy kupon zostanie wysłany na mail-a? Podaje adres: joasia04@o2.pl :)) dziękuje.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...