2017/10/15

#6 METAMORFOZA : Przemiana świecznika

Witajcie Kochani. 

Ostatnio naszło mnie na porządki garażowe.
Oj ile tam zapomnianych skarbów się kryje...  ;) 
Czułam się wręcz jakbym weszła do sklepu z antykami.. 
albo raczej "starociami". 

Znalazłam tam właśnie stary świecznik,
kóry już miałam prawie wyrzucić.. 
ale szkoda mi było, bo dostałam go kiedyś na urodziny od koleżanki..
a ja dość sentymentalna jestem i zawsze wszystko chomikuje...
a potem nie wiem co z tym robić. 

Nie mogłam znaleść szklanych miseczek na świeczki do stelarza..
ale wciąż przekopując garaż, trafiłam na małe słoiczki po jogurtach,
które idealnie pasowały do mojego świecznika. 

No i po krótkiej chwili dostałam olśnienia. 
Inspiracja przyszła wraz ze słoiczkami! 


Nie wiem czy to mogę nazwać metamorfozą z wykorzystaniem recyklingowym,
czy poprostu recyklingiem, 
ale postanowiłam, że stelarz świeczkowy 
będzie teraz organizerem
bo i tak jakoś świecznika nie używałam.. 
a chciałabym żeby była to rzecz użyteczna. 



Tak wyglądał mój świecznik bez miseczek przed metamorfozą...



Żeby słoiczki trzymały się w tych okrągłych miejscach przeznaczonych na miseczki musiałam je jakoś umocować, więc postanowiłam wykorzystać moje umiejętności szydełkowe... 



Wykonałam szydełkowy koszyczek na rozmiar słoiczka 




A następnie umocowałam go do okrągłej obręczy, 
owijacąc nitkę kilka razy między obręczą,
a ostatnim rzędem mojego szydełkowego koszyczka.  



W ten sposób powstał mój nowy organizer,
w którym przechowuje kilka podręcznych rzeczy,
ale może też służyć jako świeczniczek. 



A Wy jakie metamorfozy zrobiliście w tym miesiącu? 

Podzielcie się z nami swoimi wpisami z przemianą czegoś starego w coś nowego, lub innej odsłonie. 

Z pewnością macie mnóstwo pomysłów.
Wystarczy tylko odrobina czasu i kreatywności! 

Czekam na Wasze projekty METAMORFOZOWE!!! 

Pozdrawiam serdecznie 
Majalena 




4 comments:

  1. Ostatnio poddaję metamorfozom ubrania :-) do zobaczenia na moim blogu https://maneruki.blogspot.com/?m=1 pozdrawiam i czekam na kolejne wpisy!

    ReplyDelete
  2. Przemiana świetna! :) bardzo pomysłowa ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...