2017/10/08

WZÓR - haft krzyżykowy / Motyw: Sea food

Lubicie jeść ryby, 
krewetki, ośmiornice czy kalmary? 

Ja przyznam szczerze, że niespecjalnie. 
No może jeszcze ryby jako-tako,
ale już ta cała reszta jakoś nie przypadła mi do gustu.

Jednak uwielbiam oglądać takie motywy na cudnie wyhaftowanych obrusach czy obrazkach. 

Dlatego dziś przygotowałam dla Was motyw:
"SEA FOOD"

Mam nadzieję, że i Wam się spodoba. 










**********

Dajcie znać jeśli tylko uda się Wam wyhaftować choćby jeden z tych motywów! 

Życzę Wam miłego haftowania.

Pozdrawiam serdecznie 

1 comment:

  1. Kiedyś zajadałam się krewetkami, odkąd mam z nimi akwarium pozostaje przy rybach. Jakoś nie mam serca jeść moich śmiesznych robali, za bardzo się do nich przywiazalam :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...