2019/03/19

TUTORIAL - Wielkanocna kartka z papierów ITD COLLECTION

Witajcie,

Choć może ekspertem od kartek nie jestem,
to jednak zdecydowałam się
pokazać Wam prosty kurs na kartkę wielkanocną 
jaką wykonałam z materiałów ITD COLLECTION. 




Uważam, że każdy ma swoje ulubione techniki wykonywania, 
mniej czy bardziej profesjonalne czy zaawansowane ;).. 
jedni lubią bogate zdobienia,
inni gustują w stylu "clean&simple",
a ja tak pośrednio.. pół na pół. 
Niemniej jednak mam nadzieję, że kartka się Wam spodoba :) 


Do wykonania mojej kartki użyłam głównie materiałów od producenta papierów ITD COLLECTION : 



> wykrojniki z motywami wielkanocnymi 
> klej
> nożyczki 
> pianki dystansowe
> taśmę dwustronną


Papier przycinamy do naszej bazy  z marginesem po 0,5cm z każdej strony.




Teraz przygotowujemy elementy z wykrojników / jeśli ich jednak nie macie.. wówczas możecie spróbowć powycinać wielkanocne kształty ręcznie, bądź przygotować je ze stempli, albo gotowych elementów wielkanocnych.

Za pomocą taśmy dwustronnej przyklejamy pierwszą (złotą) warstwę na bazę. 



 Teraz drugą warstwę (białą), którą przyklejamy na piance dystansowej, dzięki czemu nasza kartka będzie miała trochę przestrzeni i nie bedzie taka płaska ;) 


Kolejno montujemy pozostałe elementy.
Środek przykleiłam na grubszym kawałku tektury, 
który był 2x wyższy niż pianka dystansowa,
co nadało kartce efektu 3D. 







 I praktycznie kartka już gotowa.

Oczywiście można ją jeszcze podrasować jeśli uważacie, że jest zbyt skromna. Moim zdaniem taki efekt końcowy jest jak najbardziej zadawalający.
Troche w stylu "clean&simple" - tak jak lubie :)



Dzięki uprzejmości naszego sponsora ITD COLLECTION
z papierów które otrzymaliśmy wraz z wolontariuszami Korpusów Pokoju w Dublinie,
zrobiliśmy dość sporo kartek w tym stylu,
które zostały przekazane na cele charytatywne.

DZIĘKUJEMY! 




Serdecznie dziękuje w imieniu swoim i wolontariuszy! 



|| FACEBOOK ||  INSTAGRAM ||  PINTEREST ||

8 comments:

  1. Madziu super kursiki a do tych kolorowych kartek aż oczy się śmieją
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. No śmieją się śmieją, bo takie wesołe są ;) Dziękuje.

      Delete
  2. mi osobiście właśnie takie proste karteczki najbardziej się podobają

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje, bardzo mi miło i cieszę się, że się podobają!

      Delete
  3. Ale super karteczki pokazałaś, świetne mi się bardzo podobają :)

    ReplyDelete
  4. Ta złota niezwykła jeśli chodzi o wielkanocna kolorystyke :) ale swietna robota !!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...