2024/07/14

#93 GOŚCINNE WYSTĘPY // EwLee // DECOR Wakacyjny obrazek

Dziękuję za docenienie i przyznanie mi pierwszego miejsca w wyzwaniu mapkowym :)

Dziś przychodzę do Was z tutorialem - hihi to mój pierwszy raz ;) 

Postanowiłam stworzyć obrazek / zawieszkę w wakacyjnym klimacie.

Do stworzenia pracy potrzebujemy:

- Baza może być hdf, gruba tektura, blejtram( u mnie płytka z hdf z recyklingu)

- Białe gesso

- Gąbka ( ja używam zwykłej kuchennej)

- Pasta strukturalna

- Szpachelka

- Maska w klimacie morskim

- Mgiełki ;min. dwa odcienie niebieskiego, zielony plus żółty.

- Piasek, muszle

- Elementy wycinane ( ale nie są koniecznie)

- Sznurek

- Klej na gorąco lub gel medium ( do muszelek) klej typu magic (do piasku, grafik)

- Taśma piankowa 3d

- Stemple rybki ( mogą być inne wodne stwory)

- Czarny tusz w gąbeczce

- Arkusz papieru craft u mnie 250 g , docięty do wymiaru 9*19

***


1. Bazę za pomocą gąbki pokryłam gesso, doczekałam do wyschnięcia . Następnie po

jednej stronie bazy tam gdzie będzie część niebieska z użyciem maski nakładałam

pastę strukturalną, po przeciwnej stronie za pomocą szpachelki nałożyłam warstwę

pasty. Czekałam do wyschnięcia, można użyć nagrzewnicy.


2. Część niebieską “wody” spryskałam mgielkami, lekko dodając wody aby się rozmyły - czekałan

do wyschnięcia. Drugą część pokryłam klejem i posypałam piaskiem, spryskałan

żółtą mgiełka, dodałam odrobinę wody. Czekałam do wyschnięcia.



3. Wyciełam elementy “morskie”, muszle nakleiłan klejem na gorąco, natomiast

elementy na taśmie piankowowej dla efektu 3d . W części wodnej stemplowałam

rybki plus jedna odbiłam na papierze , wycięłam i nakleiłam na taśmę piankową.




4. Ze sznurka splotlam warkoczyk, oba końce zawiązałam w supełki. Dokleiłam z tyłu

klejem na gorąco. Tył za pomocą taśmy piankowej podkleiłam papierem craftowym

aby zakryć doklejenie sznurka




I gotowe!




Miłego tworzenia!:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...