2024/07/29

TUTORIAL - kartka kieszeń

 Witajcie! 

Dzisiaj mam dla Was tutorial na kartkę - kieszeń.
Przygotujecie ją dosłownie w kilka minut. Jest prosta, a zarazem elegancka.

Zapraszam!


Potrzebne będą:

- papier scrapowy i lustrzany (użyłam nowej kolekcji Inspired by Klimt od ITD Collection),

- 1 arkusz A4 papieru craftowego,

- ozdobna tekturka (z Magicznego Kociołka),

- kawałek tektury bądź kosteczki dystansowe,

- klej, nożyczki, linijka, ołówek,

- tablica do bigowania lub linijka i wypisany długopis.

Głównym elementem kartki będzie wycięta grafika z kolekcji oraz dwuwarstwowa tekturka z różami.



Na początku skleiłam ze sobą warstwy tekturki, a następnie docięłam i przykleiłam do niej grafikę. 


Przygotowałam bazę kartki. Z papieru craftowego wycięłam prostokąt 29 x 17 cm i zbigowałam jak na zdjęciu. Nożyczkami odcięłam niepotrzebne elementy, aby powstały 1 centymetrowe skrzydełka służące do sklejenia kartki. Zrobiłam również półokrągłe wcięcie.


Skleiłam bazę, a do środka pod półokrągłe wcięcie wkleiłam pasek papieru scrapowego.


Następnie docięłam do bazy papier lustrzany i scrapowy zmniejszając je o kilka milimetrów.


Tak wygląda oklejona baza kartki z obydwu stron. 



Pozostało jeszcze ozdobić kartkę. Pod spód tekturki z grafiką podkleiłam tekturę, aby kartka nie była zbyt płaska. Zamiast tekturki można użyć kosteczki dystansowe. 


Brzeg tekturki nieco potuszowałam chociaż pierwotnie nie miałam takiego zamysłu. Przykleiłam kryształki i złote mikrokulki oraz wycięty z kolekcji motyw ćmy.


Na końcu docięłam kartonik na życzenia, który można wsunąć do środka.



A to już gotowa kartka. 




Przyznam, że spodobała mi się taka forma kartki. Jest prosta w wykonaniu, a zarazem bardzo praktyczna. Do kieszeni można włożyć nie tylko kartonik z życzeniami, ale np. kartę podarunkową czy bon. Może również posłużyć jako zaproszenie. 

***

Mam nadzieję, że zachęciłam Was do zrobienia takiej kartki.
Jeśli tak, to pochwalcie się na naszym FB czy Instagramie. 
Na stronie Sponsora znajdziecie mnóstwo przepięknych tekturek, jest w czym wybierać.


Pozdrawiam serdecznie 😀
Małgorzata z Rękodzieło Margo









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...