2024/07/13

TUTORIAL - Opakowanie na czekoladki dla 3 latki

 Witajcie Kochani!

Dziś w ramach wpisu sponsorowanego przez Magiczny Kociołek postanowiłam przygotować opakowanie na Kinder CHOCOLATE jako upominek dla dziecka na 3 urodziny. 

Nasz sponsor ma bardzo urocze tekturki z cyferkami urodzinowymi dla dzieci. Ja urzeczona nimi wybrałam jedną i postanowiłam przygotować kartkę  - pudełko dla dziewczynki / chłopca ?




Potrzebujemy:

- Papier biały o gramaturze 250 

- Tekturka z cyferką 3 od Magicznego Kociołka

- Papier scrapowy (ja użyłam kolekcji Scrap Boys Moments)

- arkusze do wycinania lub wycięte elementy

- koronka do wiązania

- farba do pomalowania cyferki

- linijka, nożyczki, ołówek, opcjonalnie bigownica

- klej magiczny, kostki dystansowe


Przygotowujemy bazę z białego papieru według wymiarów (zdjęcie poniżej).



Bigujemy pudełko po liniach. Jeśli nie macie bigownicy wystarczy przejechać po linii tępą stroną nożyczek.


Przygotowujemy papier do oklejenia pudełka, wymiary wg uznania ( można zrobić mniejsze o 3 mm jeśli chcemy margines lub tak jak ja przygotować na równo do oklejenia). Pamiętajcie, że szerokość mierzymy do linii bigowania, żeby pudełko się zamykało. 



Oklejamy najpierw zewnętrzną i wewnętrzną stronę pudełka oraz kieszonkę do czekoladek.


Zaginamy kieszonkę po liniach bigowania jak na zdjęciu, a następnie sklejamy jak na zdjęciu


Przyklejamy kieszonkę we wnętrzu okładki do pudełeczka.


Teraz nadszedł czas na dekorację. Tu możecie się wykazać własną kreatywnością. Ja najpierw dokleiłam koronkę do wiązania pudełeczka, a następnie przykleiłam cyferkę urodzinową i elementy wycinane wykorzystując kostki dystansowe, żeby sprawiało wrażenie efektu 3D. Zanim jednak dokleiłam cudną cyferkę z pingwinkiem pomalowałam ją różową farbą akrylową i posypałam brokatem.


Mam nadzieję, że tutorial przypadł Wam do gustu. Jeśli chcielibyście wykonać pudełeczka na słodycze lub inne fajne pudełeczka z takimi przepięknymi cyferkami zajrzyjcie do sklepu Magicznego Kociołka 


Pozdrawiam serdecznie.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...